رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت یک میلیون تومان را ادامه می‌دهیم با اولویت کسانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند. ناگزیر باید قانون را اصلاح کنیم تا بتوانیم متناسب‌سازی را به نحوی که مورد مطالبه نمایندگان است اجرا کنیم. در سال آینده نیز مرحله دوم متناسب‌سازی را تلاش می‌کنیم تا اجرا کنیم.

واریز یک میلیون تومان همسان سازی برای بازنشستگان | تغییر در مشمولان همسان سازی حقوق بازنشستگان | همه بازنشسته ها 1/000/000 همسان سازی را دریافت نمی کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت دیجی سرگرمی ، حقوق بازنشستگان | رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت یک میلیون تومان را ادامه می‌دهیم با اولویت کسانی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند. ناگزیر باید قانون را اصلاح کنیم تا بتوانیم متناسب‌سازی را به نحوی که مورد مطالبه نمایندگان است اجرا کنیم. در سال آینده نیز مرحله دوم متناسب‌سازی را تلاش می‌کنیم تا اجرا کنیم.

سیدحمید پورمحمدی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرداخت پول گندم دو مسیر پیش روی داریم، اولین مسیر ارایه لایحه دو فوریتی و کسب اجازه برای پرداخت است و دیگری ارایه موضوع در نشست سران قوا است که ما مسیر مجلس را انتخاب کردیم و موضوع را در نشست فردای دولت مطرح می‌کنیم.