هزینه ساخت استخر با ممارت اقتصادی شد | با این شرایط استخر بساز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: هزینه ساخت استخر یکی از سوالاتی است که افراد زیادی به دنبال پاسخ آن هستند و مدام در میان آگهی ها در حال استعلام قیمت و هزینه های مربوطه هستند. با توجه به بررسی های انجام شده، در حال حاضر ساخت استخر توسط ممارت با قیمت اقتصادی در حال راه اندازی می باشد. گزارش ها بر اساس بررسی های انجام شده از مجموعه های مختلف است که در میان آن تیم ممارت هنوز با هزینه های بسیار مناسب اقدام به راه اندازی انواع استخر در سراسر ایران می کند. (با سرچ کلمه ممارت در گوگل متوجه صحت گزارش خواهید شد)

هزینه ساخت استخر ارزان

یکی از سوالات پرتکرار کاربران این است که هزینه ساخت استخر ارزان چقدر است؟ این سوال کلی است ولی بی پاسخ نیست. باید دانست که هم اکنون انواع استخر وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع استخر، ابعاد استخر، امکانات رفاهی و تفریحی استخر و موارد این چنینی می تواند در تعیین هزینه های طراحی و اجرای استخر تاثیر گزار باشد.

آن چه که موجب افزایش هزینه ها می شود وجود واسطه هایی است که سفارش ساخت استخر را ثبت می کنند و آن را به مجریان مربوطه می رسانند. وجود واسطه در بسیاری از مواقع موجب افزایش هزینه ساخت استخر شده است و بهترین راه کار برای مقابله از هزینه های مازاد، ارتباط مستقیم با تیم متخصص و مجریان پروژه های عمرانی در ساخت استخر است.

طبق بررسی های انجام شده تیم متخصص ممارت را معرفی کرده ایم که به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای مراحل ساخت استخر را با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت به سرانجام می رساند. جهت ارتباط مستقیم با مدیران مجموعه ممارت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان از هزینه های طراحی و اجرای استخر اطلاعات کسب کنید:

09363283001 (مهندس محمدی)

هزینه ساخت استخر بتنی کشاورزی

ساخت استخر کشاورزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که بعد از بررسی ها می توان هزینه اجرا را مشخص کرد. عواملی که در ساخت استخر بتنی کشاورزی موثر است عبارتند از:

  1. موقعیت جغرافیایی زمین: این نکته را باید بدانید در بعضی مناطق، در قوانین ساخت استخرهای کشاورزی محدودیت هایی را اعمال کرده اند که مربوط به ابعاد و عمق استخر، نوع خاک و مواردی از این قبیل است که با مطالعه قوانین مربوط به ساخت استخر کشاورزی در منطقه می توانید اطلاعات کاملی نسبت به آن پیدا کنید.
  2. جنس و نوع خاک زمین؛
  3. میزان بارندگی در منطقه؛
  4. نوع گیاهان کشاورزی منطقه؛
  5. ابعاد استخر بتنی کشاورزی: ابعاد و عمق استخر باید به گونه طراحی شود که آب استخر در فصول گرم سال خنک بماند که به طور متوسط بین یک تا سه متر طراحی می شود.
  6. هزینه های مربوط به مصالح، کارگر، اتصالات، سیستم آبیاری و... در هزینه ها تاثیر گزار هستند که در هنگام مشاوره با مجریان ساخت استخر می توانید اطلاعات کافی را کسب نمایید.

هزینه ساخت استخر خانگی

ساخت استخر خانگی یکی از پرتقاضاترین موارد در طراحی انواع استخرها می باشد که هزینه های آن نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عوامل تاثیر گزار در ساخت استخر خانگی عبارتند از:

  1. ابعاد در نظر گرفته شده برای ساخت استخر خانگی؛
  2. مصالح مورد نیاز؛
  3. امکانات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته شده؛
  4. جنس و متریال مورد استفاده در استخر خانگی؛
  5. و بسیاری از موارد دیگر که هنگام مشاوره برای طراحی و اجرای استخر باید در نظر گرفته شود تا بتوان قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت.

هزینه ساخت استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته یکی از پرفروش ترین نوع استخرها است که با توجه به ابعاد و نیاز کاربران می توانند آن را سفارش دهند و در محیط خود استخری زیبا داشته باشند. طراحی و اجرای این استخرها در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و بسیار مناسب برای فضاهای خالی و بلا استفاده در منازل می باشد. معمولا استخرهای پیش ساخته از جنس فایبرگلاس است که مقاومت و طول عمر بسیار بالایی نیز دارد. پرفروش ترین استخرهای پیش ساخته شامل موارد زیر می شود:

  1. فرم آزاد؛
  2. بیضی؛
  3. خطی؛
  4. رومی.

هزینه استخرهای پیش ساخته نیز با توجه به جنس، نوع و ابعاد آن سنجیده می شود.

هزینه ساخت استخر آب گرم

استخر آب گرم یکی از ویژگی های انواع استخرها است که با توجه به اضافه شدن سیستم گرمایشی می تواند در هزینه اجرای استخر تاثیر گزار باشد. زیرا سیستم لوله کشی، دیگ فولادی آب گرم و موارد این چنینی می تواند در هزینه های آن موثر باشد.

هزینه ساخت استخر در ویلا و باغ

همیشه در ویلاها و فضاهای باغی جای یک استخر خالی است. معمولا یکی از عوامل موثر در زیبایی ویلاها و باغ ها وجود استخرهای زیبا هستند. هزینه اجرای استخر در فضاهای ویلایی نیز کاملا بستگی به مواردی از قبیل ابعاد، نوع استخر، نوع امکانات و تجهیزات، مصالح استفاده شده و مواردی از این قبیل دارد که به هنگام مشاوره با تیم ممارت جهت ساخت استخر در باغ می توانید از هزینه های آن اطلاعات کسب کنید.

هزینه ساخت استخر کوچک

همان طور که گفته شد یکی از عوامل تاثیر گزار در هزینه ساخت و اجرای استخرها ابعاد استخرها می باشد. استخرهای کوچک معمولا نسبت به استخرهای بزرگ هزینه های کمتری دارند مگر این که امکانات ویژه ای در آن ها تعبیه شود ولی به طور معمول راه اندازی یک استخر کوچک می تواند هزینه مناسبی داشته باشد.

هزینه ساخت استخر ساحلی

 

7

 

استخر ساحلی یکی از جدیدترین سبک های ساخت استخر است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. ساخت استخر ساحلی به دلیل زیبایی و شباهت بالایی که به دریا و ساحل آن دارد حس بسیار خوبی در افراد ایجاد می کند. استخر ساحلی امنیت بسیار بالایی دارد و با خیال آسوده کودکان و افراد مسن می توانند از آن استفاده کنند.  شبیه سازی ساحل، امواج دریا بر روی استخر و زیباسازی آن چشم اندازی بی نظیر در محیط شما ایجاد می کند. مجموعه ممارت هم اکنون بهترین مدل های ساخت استخر ساحلی در ایران را طراحی و اجرا می کند و صفر تا صد را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی در محیط شما اجرا می کند.

هزینه ساخت استخر شیشه ای

استخر شیشه ای یکی از جذاب ترین و زیباترین استخرهای دنیا به حساب می آید. استخر شیشه ای هم اکنون به عنوان گران ترین استخرهای دنیا شناخته می شود و زیبایی و چشم انداز بی نظیری دارد. راه اندازی استخر شیشه ای نیاز به حساسیت و تجربه بسیار بالایی دارد به همین دلیل حتما باید از تیم متخصص در راه اندازی استخر شیشه ای استفاده کنید. هزینه ساخت و اجرای آن توسط ممارت با قیمت منصفانه و در نهایت کیفیت و ظرافت قابل اجرا می باشد.

هزینه ساخت استخر پرورش ماهی

استخرهای پرورش ماهی به دو صورت رو کار و تو کار طراحی می شود که هزینه های هر کدام متفاوت می باشد که به طور معمول استخرهای روکار هزینه بسیار کمتری نسبت به استخرهای توکار دارد. راه اندازی استخر پرورش ماهی در واقع نوعی سرمایه گذاری برای راه اندازی یک کسب و کار می باشد که با توجه به زمین و مصالح مورد نیاز طراحی و اجرا می شود. در واقع برای ساخت این نوع استخر در مرحله اول نیاز به خرید زمین و در مرحله دوم نیاز به مشاوره برای استعلام هزینه های مربوطه نسبت به متراژ زمین شما می باشد.

تجربه و توضیح یکی از صدها پروژه ممارت از زبان مدیرعامل

 

8

به درخواست پایگاه خبری مثلث آنلاین از مجموعه ممارت درخواست شده است یکی از پروژهای خود را به صورت رندم توضیح بدهند تا شاید برای افرادی که قصد راه اندازی استخر دارند مفید باشد.

توضیحات از تجربه ساخت استخر در مشهد پروژه امینیه از زبان مدیر عامل مجموعه ممارت: ما در پروژه امینیه واقع در مشهد به طور خلاصه و به زبان ساده برای اصلاح عمق، کف استخر را از مصالح پرتراکم استفاده کرده ایم مثل قلوه بتن و برای جلوگیری از نشت کف استخر، دیواره استخر را با تعداد زیادی کاشت بولت به آرماتوربندی بتن کف متصل کردیم و این باعث شد که بتوانیم یک سازه مستحکم و یکپارچه داشته باشیم.

برای ادغام دیوارهای جدید به قدیمی، در دیوارهای قدیمی کاشت بولت انجام دادیم و توانستیم دیوارها را یکپارچه کنیم. از طرفی در محل درز اتصالی دیوارها مش پلاستیکی با مشخصات فنی بالا استفاده کردیم که بتوانیم یک دیوار یکپارچه و یک کاسه استخر کاملا صلب داشته باشیم.

چالش بعدی داشتن یک دیوار قوس در کنار سازه استخر بود. یعنی استخر مستطیلی توسط یک قوسی که یک سقفی از جکوزی است احاطه شده و به واسطه کاهش هزینه ها خواستیم که تمام دیوارهای استخر منهای لبه گرد بالایی را کاشی های طرح استخری 30 در 90 کار کنیم. همانطور که می دانید با کاشی های 30 در 90 نمی شود قوس خوبی اجرا کرد. بنابراین ما این کاشی ها را با ترجت و با فاصله 50 در 90 بریدیم و کنار هم چیدیم و توانستیم قوس را به خوبی ایجاد کنیم.

نکته دیگر چسبیدگی استخر به دیواره محوطه باغ بود و برای خاکبرداری این استخر نیاز بود که قبلش یک سازه نگهبان ایجاد کنیم و این سازه نگهبان قطری از دیوار استخر بگیرد.

از این حیث ما در کنار دیوار همسایه چند عدد چاه کندیم و این چاه ها را با دیوارچینی که انجام دادیم به شکل یک مستطیل درآوردیم و در آن یک شبکه آرماتور گذاشتیم و در آن بتن تزریق کردیم.

قبل از تزریق بتن در خاک دیواره چپ و راست میلگرد انتظار گذاشتیم که بعد از اجرای بتن ریزی و بعد از خاکبرداری کامل، میلگردهای انتظار به ما این کمک را کرد که بتوانیم شبکه کاملی بسازیم و دیواره استخر را بدون تخریب دیوار همسایه کاملا به دیوار همسایه بچسبانیم. در غیر این صورت هیچ روش دیگری نبود که ما تا نزدیک دیوار همسایه و حتی زیر دیوار همسایه بخواهیم خاکبرداری کنیم و توانستیم بیشترین طول را به استخرمان بدهیم. این استخر با اینکه سرریز است به واسطه اینکه ما در محیط شیب زیادی ایجاد نکنیم و لبه استخر نسبت به پیاده روی محوطه شیب و لبه نداشته باشد از گاتر استفاده کردیم.

این خلاصه ای کوتاه از ساخت استخر در پروژه امینیه واقع در مشهد بود که از زبان مدیر عامل آن منتشر کرده ایم.

 

تیم استودیو ساختمانی ممارت با بیش از 15 سال سابقه طراحی و اجرای انواع استخر و رزومه قوی در اجرای بهترین مدل های استخر هم اکنون در حال فعالیت می باشد. ممارت در راستای رضایت مشتریان هم اکنون طراحی و ساخت انواع استخر را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی در تمامی شهرهای ایران انجام می دهد.

در صورت تمایل به مشاوره رایگان جهت راه اندازی و ساخت انواع استخر می توانید به سایت ممارت به آدرس (https://memarat.com/) مراجعه کنید و یا این که با شماره های زیر تماس بگیرید و از هزینه های ساخت انواع استخر مطلع شوید.

09363283001 (مهندس محمدی)

05135020100 (دفتر استودیو ساختمانی ممارت)