لیست بهترین برندهای غذای خشک سگ + نکات کاربردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

هر صاحب سگی می‌خواهد مطمئن شود که سگش همه چیز مورد نیاز خود را از رژیم غذایی خود دریافت می‌کند. تغذیه مناسب و غذای منظم یکی از مواردی است که باعث سلامتی بدن سگ می ‌شود و باید به سگ ها غذای خشک سگ مخصوص خودشان مثل غذای خشک سگ رویال کنین را بدهیم. غذایی که سگ می خورد باید حاوی مواد مغذی و ویتامین های ضروری باشد، در غیر این صورت سگ در نهایت ضعیف شده و دچار بیماری های گوارشی می شود. پس در ادامه این مطلب با پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com همراه باشید تا شما عزیزان را با لیستی از بهترین غذای خشک سگ آشنا کنیم.

 

 

بهترین غذای خشک سگ چیست؟

غذای سگ انواع مختلفی دارد و شما باید بر اساس نیاز سگ انتخاب کنید. بنابراین بهترین غذا برای سگ ها، غذایی است که با توجه به ویژگی های این حیوان خانگی انتخاب می شود. البته کیفیت غذا نیز بسیار مهم است، هر برندی نسبت به محصولات دیگر مزایای خود را دارد.

در هنگام خرید غذای خشک سگ توجه به این نکات ضروری است

  • همیشه سعی کنید به حیوان خانگی خود غذای باکیفیت بدهید. زیرا غذای خشک سگ ارزان خارجی قطعا انتخاب خوبی برای حفظ سلامت و رشد سگ شما نیست.

  • یک غذای خشک سگ خوب مانند غذای خشک سگ رویال کنین می تواند یک انتخاب عالی برای غذای سگ شما باشد. محصولات بی کیفیت و بسیار ارزان به سلامت این موجودات آسیب می زند و هزینه های اضافی را برای بازگرداندن سلامت این موجودات ناب وفادار به دنبال دارد. بنابراین غذای خشک سگ اصل را باید از برندهای اثبات شده در پت شاپ های معتبر خریداری کنید.

  • هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ باید به ترکیبات اصلی آن غذا توجه کنید. شما می توانید برای مطلع شدن از مواد ترکیبات غذای سگ به پشت بسته بندی غذای خشک سگ خود نگاه کنید.

  • نکته دیگری که در خرید غذای خشک سگ از پت شاپ باید به آن توجه کرد درصد مواردی مانند: پروتئین، چربی، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. مقدار مناسب این مواد به نژاد، سن و سطح فعالیت و همچنین وضعیت سلامت حیوان خانگی مورد علاقه شما بستگی دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید غذای سگ با یک دامپزشک حرفه ای مشورت کنید

بهترین برندهای غذای خشک سگ چیست؟

  1. غذای خشک سگ رویال کنین

یکی از بهترین غذای خشک سگ، غذای خشک سگ رویال کنین است. این برند انواع غذای سگ اعم از نژادهای جوان، مسن، بزرگ و کوچک را ارائه می دهد. همچنین بهتر است بدانید که یکی از بهترین برندهای تولید و فروش غذای ژرمن شپرد است. شما عزیزان می توانید غذای خشک سگ رویال کنین اصل را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از پت شاپ معتبر اینترنتی ایران زمین برای خود تهیه کنید.

غذای خشک سگ رویال کنین

 

  1. غذای خشک سگ پورینا

Purina یک برند بزرگ و محبوب با گزینه های زیادی برای حیوانات خانگی در هر اندازه است. با این حال، محصولاتی که برای سگ های بزرگ تولید می کنند بسیار عالی و محبوب هستند. غذای خشک سگ پورینا دومین برند معتبر در لیست پت شاپ ایران زمین است.

  1. غذای خشک سگ آروماتیک

غذای خشک سگ آروماتیک مثل غذای خشک سگ رویال کنین یکی از برندهای محبوب و قابل اعتماد دیگری است که برای این حیوانات شگفت انگیز و وفادار غذای خشک سگ تولید کرده و در پت شاپ های مختلف به فروش می رساند. غذای خشک سگ آروماتیک همیشه سعی کرده کیفیت را در اولویت قرار دهد و به دارندگان حیوانات خانگی با کیفیت ترین غذاها را ارائه می ‌دهد.

  1. غذای خشک سگ بولو بوفالو

این شرکت به دو صورت کنسروی و خشک غذای مخصوص سگ ها را نسبت به سن، نژاد و جثه آن ها تولید می کند. غذای خشک سگ بولو بوفالو به صاحبان حیوانات خانگی طیف گسترده ‌ای از گزینه ها را برای انتخاب بهترین غذا برای حیوان خانگی خود ارائه می دهد.

  1. غذای خشک سگ اوریجن

اوریجن یکی از شرکت های تولیدی غذای خشک است که انواع غذای خشک سگ با کیفیت را تولید می کند. برند اوریجن جزء آن دسته از غذاهای خشک سگ است که برای انواع سنین مختلف سگ ها غذای خشک تولید می کند.

 

  1. غذای خشک سگ تست آف ده ویلد

Test of the Wild یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین غذای خشک سگ است. غذای خشک سگ این شرکت همیشه دارای یک قیمت مناسب است و از مواد مغذی با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است که هر سگی به ان نیاز دارد. 

  1. غذای خشک سگ بوش

برند بوش برای تولید غذای این حیوانات زیبا از بالاترین کیفیت استفاده می کند و به همین دلیل یکی از بهترین برندها می باشد. از دیگر برندهای معتبر غذای خشک سگ می تواند به برند سلین، نوتری پت، بوناسیبو، غذای خشک سگ رویال کنین مدل ماکسی، غذای خشک سگ دکتر جان ،فیدار پاتیرا و ... اشاره کرد.

 

خرید غذای خشک سگ از بهترین پت شاپ تهران 

پت شاپ ایران زمین یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه ها برای خرید انواع غذای خشک سگ است. این مجموعه چندین سال سابقه فروش موفق غذای خشک سگ و گربه به صورت آنلاین و حضوری  را تا الان داشته است برای آگاهی از برندهای مختلف غذای سگ مخصوص نژادها وارد سایت  پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com شوید و در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی در هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.