بهترین دستگاه لیزر مو برای از بین رفتن موهای زائد در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بهترین دستگاه لیزر مو

بهترین تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد  سه دستگاه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، دستگاه لیزر الکس دایود و  لیزر ان دی یاگ می باشد. همچنین، بهترین طول موج لیزر، لیزر دایود 810 نانومتر است. این طول موج لیزر بهترین حالت است؛ زیرا با فناوری پرتوهای برتر و پیشرفته تر همچنین لیزر درمانی حرفه ای تر موهای زائد برای انواع پوست ها همراه است.

لیست مراکز لیزر خوب در تهران

شما عزیزان جهت دیدن تمامی مراکز لیزر میتوانید به لیست مراکز لیزر خوب در تهران مراجعه کنید.

مرکز لیزر مو پارادایس با سالها سابقه در زمینه خدمات موزدایی با انواع دستگاه های لیزر مانند

  • الکس کندلا
  • الیت پلاس
  • دایود

میتواند گزینه مناسب برای هر مدل پوست و رنگ پوست باشد.

شماره تماس : 26654500

آدرس : سعادت اباد

دکتر : ناهید محمدی

مراکز لیزر مو در غرب تهران

هفت مزیت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بهترین روش و دائمی تر راه برای رفع موهای زائد است. در اینجا تنها به برخی از مزایای لیزر موهای زائد اشاره می کنیم:

  • سریع است: لیزر درمانی موهای زائد یکی از سریع ترین راه حل ها برای خلاص شدن از دست موهای زائد است. در حقیقت، هر چقدر ناحیه تحت لیزر کوچکتر باشد، زمان کمتری را برای لیزر درمانی نیاز خواهید داشت.
  • در مقایسه با وکس، استفاده از اپیلیدی ها و غیره درد کمتری دارد: از بین بردن موهای زائد توسط لیزر درد بسیار اندکی دارد که حتی شاید بسیاری از افرادی که آستانه درد بالاتری دارند، آن را حس نکنند.
  • دقیق است: بهتر است بدانید که این فناوری دقت بسیار بالایی دارد. افرادی که تنها به دنبال از بین بردن تنها چند تار مو هستند، مانند حذف موهای اطراف ابرو، خط بیکینی و غیره، می توانند با اطمینان کامل از لیزر درمانی استفاده کنند.

 

  • با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توان موهای تمام قسمت های بدن را، البته به غیر از مژه ها، حذف کرد. این فناوری حرفه ای به ویژه برای رفع موهای زائد پشت عالی است؛ زیرا دسترسی به آن ناحیه از بدن تقریبا وجود ندارد.
  • مانع از رشد موهای زائد می شود: با لیزر درمانی موهای زائد می توان فولیکول های فعال را غیرفعال کرد و در نتیجه رشد موهای زائد را به حداقل رساند.
  • موهای زائد دیگر زیرپوستی نخواهند شد: این فناوری به دلیل تخریب ریشه موها مانع از زیرپوستی شدن آنها خواهد شد.
  • راه حلی ماندگار است: اکثر افرادی که تحت لیزر درمانی موهای زائد قرار گرفته اند، نتایج ماندگار همچنین دائمی آن را تجربه کرده اند.

توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد برای تمام رنگ های پوست امکان پذیر است. افرادی دارای پوست روشن و موهای تیره تر هستند، تاثیر بیشتری را احساس خواهند کرد. پوست های تیره تر احتمال دارد که هیپرپیگمانتاسیون موقت پوست را در ناحیه تحت درمان تجربه کنند.

 

لیزر مو در سعادت اباد

کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک ها بهترین است؟

یکی از پردرآمدترین درمان‌ های زیبایی، لیزر موهای زائد است و بسیاری از کلینیک‌ها بیش از پیش بر روی این فرآیند تمرکز می‌کنند. یافتن بهترین تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد می تواند چالش برانگیز باشد؛ زیرا دستگاه های مختلف زیادی وجود دارد.

3 طول موج لیزر با استاندارد طلایی برای حذف موهای زائد استفاده می شود:

  • لیزر الکساندرایت 755 نانومتر
  • لیزر دایود 805 نانومتر یا 810 نانومتر
  • لیزر Nd:Yag  1064 نانومتر

این 3 طول موج لیزر تنها مواردی هستند که برای رفع موهای زائد استفاده می شوند. از آنجایی که انواع مختلفی از لیزرها موجود می باشند، فناوری خاصی که برای تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد استفاده می شود، لیزر پالس بلند است. به این معنی است که مدت زمانی که لیزر روی پوست «استراحت می کند» طولانی تر است. در اینجا با شما را با سه دستگاه لیزر موهای زائد آشنا خواهیم شد.

آخرین تکنولوژی روز دنیا در لیزر Platinum Plus 2023

استفاده از سیستم خنک کننده قدرتمند در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، آن را به یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین گزینه ها برای از بین بردن موهای زائد تبدیل کرده است. با کمک دستگاه لیزر پلاتینیوم، خطر سوختگی و آسیب های پوستی به حداقل می رسد. هندپیس این دستگاه لیزر با ترکیب سه طول موج موثر برای از بین بردن موهای زائد، تاثیر فوق العادۀ لیزر را بر لایه های مختلف پوست افزایش می دهد. این دستگاه در مقایسه با مدل های مشابه عملکرد بهتری دارد. هر طول موج، در حقیقت، فولیکول مو را در عمق خاصی از بافت پوست هدف قرار می دهد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از طول موج های مختلفی برای انواع پوست ها برخوردار است که در درمان طیف وسیعی از رنگ های پوست مانند پوست روشن، تیره، سبزه و حتی برنزه استفاده می شود. علاوه بر این، قابلیت تنظیم جداگانه ای برای خانم ها و آقایان دارد. بنابراین مردان نیز می توانند مانند زنان از قابلیت های بی شمار این لیزر برای پوست و موهای خود بهره مند شوند.

مرکز لیزر مو پارادایس با سالها سابقه در زمینه خدمات موزدایی با انواع دستگاه های لیزر مانند

  • الکس کندلا
  • الیت پلاس
  • دایود

میتواند گزینه مناسب برای هر مدل پوست و رنگ پوست باشد.

شماره تماس : 26654500

آدرس : سعادت اباد

دکتر : ناهید محمدی

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

 

دستگاه لیزر الکس دایود 2023

لیزر الکس دایود 2023 یکی از پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار است. علاوه بر درمان موهای زائد، برای درمان زائده های عروقی و رنگدانه شده، افزایش سرعت تولید کلاژن و جوانسازی پوست نیز استفاده می شود. این دستگاه مجهز به دو طول موج لیزر دایود و الکساندرایت است. دستگاه الکس دایود با داشتن دو طول موج دایود 808 نانومتر و الکساندریت 755 نانومتر برای انواع پوست های روشن و سبزه مناسب است. طول موج طولانی دایود با انرژی و قدرت نفوذ بالا مستقیماً توسط رنگدانه های سطحی به پوست نفوذ می کند. بنابراین، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های برنزه و سبزه است.

دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل سرعت بالا و درد کم یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد لیزر موهای زائد را دارند.

دستگاه لیزر الکس دایود 2023

 

لیزر Nd- YAG

لیزر Nd- YAG که لیزر پالس بلند نیز نامیده می شود، یکی از بهترین دستگاه های لیزر بی خطر می باشد که برای لیزر درمانی موهای زائد در افرادی با پوست تیره موثر است. در این دستگاه طول موجی که به عمق پوست و رنگدانه های مو جذب می شوند، نزدیک به طول موج مادون قرمز است. با توجه به پژوهش‌های موجود، هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف مو نمی رسد.