فیلم پی او اف و پی وی سی هرکدام مزایای خاص خود را دارند. بدون شک در صنایع گوناگون نمی‌توان، اهمیت بسته‌بندی محصولات را نادیده گرفت. امروزه شرکت‌هایی مانند نادی پلاستیک با باکیفیت بالا خط تولید این نوع فیلم‌ها را مدیریت می‌کنند و شما با قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌توانید، به خرید از این شرکت معتبر و باسابقه بپردازید. در ادامه به بررسی مزایای این دو نوع فیلم بیشتر خواهیم پرداخت.

مزایا خرید فیلم pof و فیلم شیرینگ pvc نادی پلاستیک + معرفی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

معرفی فیلم pof

فیلم پی او اف با نام‌های دیگری همچون شرینک پلی الفین، شرینک پی او اف، نایلون شرینگ پک، رول شرینک POF و... امروز شناخته می‌شود. در صنایع بسته‌بندی بدون شک، این نوع فیلم به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. پی او اف از ماده اولیه‌ای کاملاً ایمنی که جزء مواد غذایی با تأییدFDA است، گرفته شده است.

 

فیلم شیرینگ پلی الفین POF

پلی الفین (polyolefin) در گروه‌بندی هیدروکربن‌ها جای می‌گیرد. هیدروکربن‌ها به ترکیباتی گفته می‌شود که اتم‌های هیدروژن(H) و کربن(C) را در بر گرفته است. پلی الفین از ترکیبی به دست می‌آید که وزن مولکولی آن بسیار وزن کمی دارد. به عنوان مثال می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین پلی الفین‌ها، ترموپلاستیک است.

Pof بهترین گزینه برای شیرینک است؛ چراکه از دوام کششی بالایی این نوع فیلم برخوردار است. از جمله ویژگی‌های شاخص فیلمی همچون فیلم Pof ضدآب بودن و شفافیت آن است. این نوع فیلم شفاف که می‌توان گفت یک نوع ورق پلاستیکی پلیمری است، برای بسته‌بندی محصولات خوراکی و غیرخوراکی امروزه مورد استقبال قرار می‌گیرد. فیلم‌های پلاستیکی همچون POF با ارائه گرما پیرامون محصول موردنظر، به استحکام بسته‌بندی کمک می‌کنند.

مزایای Pof

فیلم پی او اف کاملاً ساختاری ضد مه و رطوبت دارد. در مورد استحکام و دوام این نوع فیلم هم هرچقدر صحبت کنیم، کم گفته‌ایم. این نوع کاملاً کاربردی و مورد استفاده قرار می‌گیرد.  قابلیت آب‌بندی از جمله قابلیت‌های فیلم Pof است که با قیمت بسیار مناسب، می‌تواند انتخاب ایده آل و هوشمندانه باشد. فیلم Pof دوام و مقاومت بالایی در برابر پارگی و سوراخ شدن از خود نشان می‌دهد که این مزیت را به هیچ عنوان نباید فراموش کرد و نادیده گرفت.

 خاصیت کششی بالا را از جمله دیگر مزایای فیلم Pof در نظر می‌گیرند که در این میان، قابلیت بازیافت را هم باید بسیار عالی و کاربردی در نظر بگیرید. شفافیت بسیار بالا و اینکه تغییرات دمایی تأثیری در ساختار این فیلم ایجاد نمی‌کنند را هم نباید از یاد برد. فیلم مورد نظر برای بسته‌بندی مواد غذایی یک فیلم ایمن شناخته می‌شود و کاملاٌ ایمن و استاندارد است. در مورد قابلیت انقباض بسیار سریع و البته کامل فیلم Pof هم باید بدانید که این فیلم این قابلیت را در کنار قابلیت آب‌بندی، به ویژگی‌های اصلی خود برای مزیت استفاده تبدیل کرده‌اند.

معرفی فیلم شیرینگ pvc

فیلم پی وی سی که به آن سلفون پی‌وی‌سی هم می‌گویند، یک نوع لایه بسیار نازک است که با شفافیت کامل، برای بسته‌بندی امروزه با اعمال حرارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لایه به دور محصول پیچیده شده و کاملاً جمع می‌شود و می‌توان گفت PVC مخفف POlyVinyl Chloride است. PVC از ترکیب کربن، هیدروژن و کلر به دست می‌آید و در حال حاضر برای بسته بندی‌های کم حجم یک گزینه ایده آل به شمار می‌آید. برای بسته‌بندی‌ های حباب‌دار، کم حجم و تاشو قطعاً استفاده از فیلم شیرینگ pvc ضروری به شمار می‌آید. شما حتی برای بسته‌بندی جعبه‌هایCD و DVD هم می‌توانید از این نوع فیلم استفاده کنید. در مقایسه با فیلم Pof می‌توان گفت فیلم شیرینگ pvc مقاومت کشسانی بالایی دارد و قابلیت بازیافت را هم یک امتیاز ویژه می‌توان در نظر گرفت که البته فیلم Pof هم از این ویژگی برخوردار است.

فیلم شیرینگ PVC (پی وی سی) فیلم شرینک - نادی پلاستیک

 

مزایای فیلم شیرینگ pvc

به نظر شما فیلم پی وی سی چه مزایایی دارد؟ آیا استفاده از این نوع فیلم می‌تواند مقرون به صرفه باشد؟  این سؤالات بسیار پرتکرار کاربران از مجموعه نادی پلاستیک است و باید بدانید که فیلم شیرینگ pvc امروزه یکی از پراستفاده‌ترین فیلم‌ها برای بسته‌بندی به شمار می‌آید.

فیلم شیرینگpvc ساختاری کاملاً سبک وزن دارد و به خاطر همین وزن کم می‌تواند یک خرید منحصر به فرد برای مشتریان به حساب آید. کاملاً ضدآب و ضد آتش است که این مزیت را هم نباید نادیده گرفت. پایداری حرارتی بالا را هم باید جزء مزایای دیگری در نظر گرفت، که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

فیلم شیرینگpvc  به راحتی در دسترس است و به همین دلیل، قیمت مناسبی را هم برآورد می‌کند. این نوع فیلم نشان استاندارد و سلامت بالایی دارد که این موضوع را نباید از یاد برد. شما فیلم موردنظر را می‌توانید در ابعاد و سایزها مختلفی مورد استفاده قرار دهید و حتی به صورت تک لایه و دو لایه هم می‌توانید خریداری کنید. ظاهر شفاف و شیشه‌ای در کنار مقاومت و دوام کششی بالا را هم نباید جزء مزایای استفاده از فیلم شیرینگ pvc نادیده گرفت. 

فیلم استرچ غذایی نادی پلاستیک با بهترین قیمت و کیفیت PVC استرچ

سخن پایانی

به بررسی مزایای فیلم پی وی سی و فیلم Pof به صورت مختصر ولی مفید پرداخته‌ایم. توجه داشته باشید که شما هرکدام را می‌توانید از نادی پلاستیک که یک سایت معتبر و تولیدکننده فیلم‌های باکیفیت و مرغوب است، با قیمت منصفانه و مقرون به‌صرفه خریداری کنید.