بازگشت سیدجلال به تمرینات پرسپولیس اتفاقات مهمی محسوب می‎شود

سیدجلال در انتظار اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان قرمزها در شرایطی در تمرین دیشب تیمش حاضر شد که در دو بازی پرسپولیس در جام شهدا بازی نکرد. مصدومیتی که اگر چه عنوان شد به خاطر مصدومیت خفیف این بازیکن بوده اما شایعه شد کالدرون اعتقاد زیادی به او ندارد و به همین دلیل ترجیح داده در جام شهدا از او استفاده نکند. خبر ورزشی با اشاره به این موضوع نوشته:" سیدجلال در اردوی ترکیه فقط اجازه تمرین همراه تیم ذخیره‌ها را داشت. گفته می‌شود او در تست‌های کوپر و همچنین انجام آیتم‌های سرعتی نتوانسته به نمره بالایی برسد و برای بازگشت به شرایط آرمانی باید در کنار تیم ذخیره‌ها تمرین کند"

اگر خاطرتان باشد در روزهای اول حضور کالدرون در ایران هم شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر آنکه سیدجلال احتمالا بزرگترین خط خورده فهرست تیم او خواهد بود. شایعه‌ای که کالدرون به شکل جالبی به آن واکنش داد و در شرایطی که در طول اولین مصاحبه‌اش با خبرنگاران، به زبان اسپانیولی و از طریق مترجم جواب سوالات را می‌داد، هنگام جواب به سوالی درباره کاپیتان تیمش، به زبان انگلیسی از خبرنگاران پرسید که به چه دلیلی نام سیدجلال را به عنوان بازیکنی مطرح می کنند که قرار است از تیم خط بخورد.

سیدجلال که در روزهای اخیر با انتشار عکسی از خودش در کنار کالدرون، جواب شایعات را داده، حالا با بازگشت به تمرینات منتظر بازیهای تدارکاتی بعدی تیمش است تا بتواند به میدان برود و نشان دهد همانطور که در ترکیب تیم برانکو مهره مهمی محسوب می‌شد، برای گابریل کالدرون هم بازیکن تاثیرگذاری خواهد بود.