محمد نصرتی سرمربی تیم گل ریحان البرز می گوید که قصد دارد تجربیات 23 ساله خود را به کار گیرد تا تیم گل ریحان موفق شود.

نصرتی: هدف تیم من صعود به لیگ برتر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی سرمربی جدید تیم گل ریحان البرز درباره وضعیت این تیم توضیح داد: قرعه کشی بد نبود، اما تیمی که می خواهد موفق شود باید تمام تمرکزمان را بگذاریم روی پیشرفت تیممان. من الان سرمربی گل ریحان البرز هستم و تمام تلاشمان را می کنیم از همین امروز که حریفان مشخص شدند سعی داریم روی نقاط قوت و ضعف حریفانمان کار کنیم تا بتوانیم انشالله بتوانیم با شناخت خوب، شروع مسابقات را استارت بزنیم.

محمد نصرتی با تبیین اهداف تیمش در فصل جدید گفت: من و همکارانم تمام تلاشمان را می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، ما صعود است در غیر این صورت نمی توانیم پیشرفت کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم و بازیکنانم هم قدر مسلم می دانند که باید بهترین کیفیت را ارائه کنند تا بتوانیم بترین نتایج را بگیریم و نماینده خوب برای خوب و مفید برای استان ابرز و شهر کرج باشیم.

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس درخصوص تجربیات خود به عنوان مربی هم عنوان کرد: فصل گذشته دو سه هفته سرمربی موقت بودیم، ربی جدید آمدند و یک مقطع همکاری کردیم و جدا شدیم اما امسال مجموعه گل ریحان و دکتر حمزه لو تصمیم بر این گرفتند که من را سرمربی انتخاب کردند، من هم تجربیاتی که در این 22 23 سال به عنوان بازیکن و مربی و سرمربی را سعی می کنم انتقال بدهم به جوانان.

نصرتی درباره تاریخ شروع لیگ هم گفت: فکر می کنم از 26 مرداد استارت بازی هاست، دقیق نمی دانم اما حدودا از 26 همین ماه است.