یک فعال سیاسی گفت: اکنون کشور نیاز به وحدت دارد و هر طرف که وحدت را مخدوش کند، محکوم است.

«مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست» با هدف انتخاباتی بیان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: همچنان سخنان مهمان یک برنامه تلویزیونی که گفت مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست واکنش به همراه دارد. حالا پرسش آن است که برای حفظ وحدت حداکثری و دورشدن از چنین تقسیم‌بندی‌هایی چه باید کرد؟

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «به دلیل اینکه انتخابات نزدیک است برخی می‌آیند و حرف‌هایی می‌زنند تا خود را مطرح کنند که این حرف‌ها بیشتر جنبه انتخاباتی و به نوعی تبلیغاتی دارد. به هر حال تا پیش از این کسی آن خانمی که به برنامه‌ای در صداوسیما آمده بود را نمی‌شناخت و حالا دیده شد».

او ادامه داد: «اینکه مملکت مال این گروه است و چنین تقسیم‌بندی‌هایی با نظرات امام(ره) و نظرات مقام معظم رهبری منطبق نیست. امام(ه) و رهبر معظم انقلاب هر دو بر جذب حداکثری تأکید داشته‌اند. حزب‌اللهی‌های واقعی هیچ وقت ادعایی ندارد و همواره در راه رضای خدا کار می‌کند و این خانم در آن برنامه تلویزیونی اشتباه کرد که گفت مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «البته این را هم بگویم که از آن سمت افراط می‌شود و می‌بینیم برخی از اشتباه این خانم سوءاستفاده می‌کنند و حرف‌هایی همسو با جریان ضدانقلاب مطرح می‌کنند. نباید از آن سمت بوم هم افتاد. بله قبول داریم که آن خانم حرف اشتباهی را مطرح کرد ولی نباید به بهانه یک اشتباه به بسیاری مبانی توهین کرد یا خیلی چیزها را زیر سؤال برد. رسانه‌های بیگانه و معاند هم مشغول تمسخرکردن هستند و برخی هم همراه با آن شبکه‌های بیگانه سخنانی را مطرح می‌کنند».

امیری‌فر در پایان گفت: «اکنون کشور نیاز به وحدت دارد و هر طرف که وحدت را مخدوش کند، محکوم است. برای حفظ وحدت باید توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار دهیم تا در خط درست حرکت کنیم و اسیر افراط و تفریط نشویم. ایجاد تشنج اجتماعی به هیچ وجه درست نیست و همه باید تلاش کنند تا فضایی مملو از همدلی در جامعه به وجود آید».