پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تبلیغات واتساپ , تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام , ارسال پیامکهای تبلیغاتی لیست سیاه مخابرات

صنعت تبلیغات مهمترین عامل برندسازی و افزایش فروش است. شاید قبلا تبلیغات حکم ویترین را داشت و کاملا نمایشی بود، زیرا خیلی از برندها هم معروف بودند و هم پول از پارویشان بالا می رفت. با افزایش روز به روز رقبا، امر تبلیغات بسیار مهم شد، و برندها برای دوام آوردن مجبور شدند خودشان را در این زمینه تقویت کنند. امروزه موفقیت در تبلیغات امر بسیار مهمی محسوب می شود، و شکست در تبلیغات می تواند باعث شکست یک کسب و کار شود.

از میان انواع تبلیغات، تبلیغات مجازی به صرفه ترین و موثرترین شیوه محسوب می شود. در سالهای اخیر برندها و شرکتهای بسیاری با درخشیدن در حوزه تبلیغات مجازی توانستند جایگاه خوبی در بازار کسب و کار به دست بیاورند. موفقیت در تبلیغات مجازی نه تنها لازم و ضروری ست، بلکه عدم توفیق در آن می تواند باعث فروپاشی یک کسب و کار شود.

در این مطلب می خواهیم به 3 ابزار مهم و اساسی در تبلیغات مجازی و دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم. طبیعی ست ابزارهای دیگری برای تبلیغات موثر وجود دارند، اما در این مطلب نمی گنجد و بعدا به طور مفصل به معری سایر موارد خواهیم پرداخت.

یکی از پرطرفدارترین ابزارهای اجتماعی، پیام رسان واتساپ می باشد. تقریبا چیزی بالغ بر 50 میلیون عضو فعال واتساپی در کشور عزیزمان ایران وجود دارد. طبیعی ست تبلیغات در فضایی که همه در آن فعال و پر جنب و جوش هستند می تواند بهترین فضای تبلیغاتی محسوب گردد.

تبلیغات در واتساپ یا واتس اپ مارکتینگ چگونه است؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای محصود و خدمات خاص خویش خستند. این محصولات مورد نیاز دیگران می باشند. مثلا شرکتی که تولید کننده لوازم آرایشی ست، مشتریانش پخش کننده و ارایشگران هستند. این شرکت ممکن است در طول زمان شماره موبایل مثلا 20 هزار آرایشگر و پخش کننده را داشته باشد. در این صورت می تواند محتوای تبلیغاتی خود را اعم از متن، فیلم، عکس و تیزر تبلیغاتی و... را به کلیه شماره موبایل های بازار هدفش ارسال کند. امکان تبلیغات در واتساپ به طور گسترده و به جامعه هدف بالا از طریق سیم کارت شخصی تان مقدور نیست. شما نمی توانید محتوای خویش را از طریق سیم کارت شخصی تان به 20 هزار نفر همزمان طی مدت کوتاهی ارسال کنید.

01

تبلیغات واتساپ از طریق سیم کارتهای متعددی و سرور اختصاصی و مشخصی برای کاربران واتساپ فرستاده می شود. اگر قرار باشد از طریق سیم کارت تان این اتفاق بیفتد، هم بسیار زمان بر است، هم حوصله سر بر، هم احتمالا بلاک شدن و دیسیبل شدن اکانت تان وجود دارد، و این یک خطر جدی محسوب می شود. زیرا ممکن است شما تمام گفتگوهای خویش با دیگران را از دست بدهید. پس به فکر تبلیغات گسترده در واتساپ توسط سیم کارت خودتان نباشید. بهتر است به شرکتهای ارائه دهنده این خدمات (خدمات تبلیغات گسترده در واتساپ) مراجعه کنید. شرکت ما (شرکت تبلیغاتی آسایش)می تواند البته می تواند در این زمینه به شما یاری برساند. ما می توانیم هرگونه محتوایی را به هر بانک اطلاعاتی ارسال کنیم. تنها لازم است شما محتوا و بانک شماره های تان را تامین کنید، ما نیز امکان ارسال تبلیغات واتساپ را به طور گسترده برای تان فراهم خواهیم کرد. در صورت نداشتن شماره ما می توانیم برای تان شماره مشاغل یا محله را تامین کنیم. تبلیغات را انجام دهید.

تبلیغات واتساپ یکی از روش های تبلیغاتی محسوب می شود. محبوب ترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از 1 میلیارد مخاطب اینستاگرام است. که آنهم حداقل 50 میلیون کاربر فعال ایرانی دارد. ما یکی از روش های تبلیغاتی در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم: پاپ آپ اینستاگرام ، که می تواند باعث افزایش فالوورهای پیج شما بشود.

 

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به همراه جذب و افزایش فالوور ایرانی واقعی کاملا فعال

یکی از روش های تبلیغاتی در اینستاگرام ، روش پاپاپ اینستاگرام می باشد. در روش پاپ آپ اینستاگرام، صفحه اینستاگرام شما به نمایش صدها هزار کاربر ایرانی اینستاگرامی در می آید. در واقع صدها هزار نفر پیج شما را توسط این نوع تبلیغات عالی و موثر ( پاپ آپ اینستاگرام ) خواهند دید. قطعا بازدید پیج شما بالا خواهد رفت، فالوورهای شما افزایش خواهند یافت، پیج شما رشد خواهد کرد و ممکن است مشتری نیز بگیرید. در روش پاپ اپ اینستاگرام، پیج شما یهویی روی گوشی جماعت گسترده ای نمایش داده می شود. و جزء تبلیغات ناخواسته و غیر هدفمند محسوب می شود. فالوورها ممکن است هدفمند شما را دنبال کنند. مثال بزنم. فرض کنید پیج شما در تلویزیون تبلیغ شده است. بخشی از مردم ایران شما را خواهند دید. و هر کس که دلش بخواهد می تواند شما را دنبال کند. هیچ گونه جبر و زوری وجود ندارد. تمام افزایش فالوورها ، اختیاری هستند. این روش به معنای واقعی کاملا غیر فیک است. زیرا هر کس که می آید شما را از طریق شما دیده است. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام یکی دیگر از روش های تبلیغاتی کاملا موثر، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می باشد. شما می توانید محتوای تبلیغاتی خویش را از طریق پیام کوتاه به مخاطبین هدف تان ارسال کنید.

02

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های لیست سیاه یا بلک لیست مخابرات

این روش قدیمی اما کاملا موثر است، و معمولا بازدهی فوری دارد. در این روش شما متنی تنظیم می کنید و می توانید این متن را برای تمام مردم کشور ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی مادامی موثر بود که تمامی پیامکها به دست مخاطبین می رسید. در واقع دلیور می شد. اما متاسفانه اخیرا بیش از 80% شماره در لیست بلک لیست مخابرات هستند. یعنی امکان دریافت پیامک تبلیغاتی گوشی خود را بسته اند. و جز پیامکهای بانکی و خود همراه اول و ایرانسل، هیچ پیامکی دریافت نمی کنند. ما بعضا می توانیم از طریق خطوط خدماتی (که فعال سازیش، شرایط خاص خودش را دارد) پیامکهای شما را حتی به شماره های لیست سیاه یا مسدود ارسال کنیم. البته هر شرکتی نمی تواند قابلیت ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مخابرات را داشته باشد. این یکی از امتیازات ویژه ما نسبت به رقباست. جهت برقراری ارتباط با ما کلمه شرکت تبلیغاتی آسایش را گوگل کنید.

03