مناطق بکر و دیدنی جنوب ایران کدامند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ایران پراز جاذبه های دیدنی،مکان های تاریخی و طبیعت بکر و منحصر به فرد است.برای بازدید از این مکان ها شما می توانید از خودرو اجاره ای نیز استفاده کنید.

سفر به جنوب ایران، با خودرو شخصی

سفر با خودرو شخصی، می تواند جذابترین و خاطره انگیزترین سفر را برای شما رقم بزند.

سفر به جنوب ایران با ماشین شخصی، اگر مبدا تهران باشد، می تواند سخت ترین وسیله برای سفر شما به حساب بیاید.

برای سفر به جنوب کشور، شما می توانید از خودروهای لوکس استفاده کنید. به طور مثال، اجاره پرادو، گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی مدت و مسیرهای سخت، برای شما می باشد.

برای سفرتان، چه دور چه نزدیک، حتما یک برنامه ریزی مناسبی داشته باشید تا در طول سفر، به مشکلی بر نخورید.

دیدنی ترین مکان های گردشگری در جنوب ایران

جنوب ایران، دیدنی ترین مکان ها را در دل خود جای داده است.

  • آبشار شوی

آبشار شوی یکی از زیباترین آبشار های جنوب ایران است که با لقب آبشار نیاگارای ایران، شناخته می شود.این آبشار، از ارتفاعات کوه زاگرس سرچشمه می گیرد و در انتها ، به دریاچه شهیون می رسد.در کنار این آبشار، آبشار دیگری با نام های سنگ مار و یا شوی دوم قرار دارد که با فاصله ی 15 متری از آبشار شوی است.

  • کیش،جزیره ای توریستی

کیش، یکی از بزگترین قطب های گردشگری ایران است که بی نیاز از معرفی است. این شهره توریستی، امکانات تفریحی معروفی دارد.این امکانات تفریحی، آنقدر زیاد هستند که باعث می شوند حوصله تان در این جزیره زیبا، سر نرود. شما می توانید از اجاره ماشین در کیش استفاده کنید و از تمام مناطق گردشگری و طبیعی کیش دیدن نمایید و در زمان و هزینه هایتان، صرفه جویی کنید.

  • شادگان

تالاب شادگان از آن دست جاذبه‌‌های استان خوزستان است که به‌هیچ‌وجه نباید از دست بدهید. در اینجا می‌توانید از طبیعت زیبا، پرواز پرندگان مهاجر و قایق‌سواری لذت ببرید.

  • قلعه شوش

قلعه شوش یکی از منحصربه فردترین آثار تاریخی و دیدنی ایران و استان خوزستان است که روی تپه باستانی شوش و در کنار کاخ آکروپل بنا شده است. این قلعه، یکی از دیدنی ترین مناطق استان خوزستان است.

برخی از آجرهای به کار رفته در این قلعه منقوش به خط میخی زیگورات چغازنبیل هستند که به دست معماران دزفولی بنا شده‌اند.

  • آتشکده جاویدا

آتشکده جاویدا که در شمال شرق مسجد سلیمان قرار دارد، یکی از ابنیه تاریخی خوزستان و از مکان های دیدنی جنوب ایران محسوب می‌شود که قدمت آن به حدود قرن هفتم پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

سفری آسان به جنوب ایران

همانطور که در بالا گفتیم، سفر به مناطق بکر و دیدنی جنوب ایران،یکی از بهترین و خاطره انگیزترین مسافرت ها می باشد.

برای سفری راحت تر همراه با خانواده و دوستان خود،شما می توانید از اجاره ون استفاده کرده و نهایت لذت را از این مناطق دیدنی جنوب ایران، ببرید.پس اگر می خواهید با خودرو شخصی خود و یا خودرو رنت شده، با راننده و یا بدون راننده سفر کنید،یکی از آپشن های شما، اجاره ون است.

جنوب ایران پر از شگفتی ها و دیدنی های بینظیر است، از بندر زیبای اهواز گرفته تا سواحل زیبا و کافه های سنتی بوشهر و سواحل بکر و دست نخورده چابهار،که هر کدام قطعا ارزش دیدن دارند.