بازار خودرو در سراشیبی قیمت‌‌ قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت خودرو امروز 10 مهر 1403 در بیشتر محصولات روند نزولی را تجربه کرد. طوری که هر دو بازار با شدت و میزان متفاوت از دو میلیون تومان تا 70 میلیون تومان ریزش داشته‌اند. همچنین با توجه به نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو، اغلب محصولات عقب‌نشینی کردند.

 

 

 قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات شیب منفی را تجربه کرد.

 

 

سورن پلاس با مدل 1403 از ارزان‌ترین نوع خود، امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت 715 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما و تمامی هم‌نوعان این خودرو امروز روند نزولی را به خود گرفته است. خودروی مذکور با افت 15 میلیون تومانی به قیمت 780 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

 

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت هفت میلیون تومانی به قیمت 723 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

خودروی سهند S که به‌تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال 500 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت شش میلیون تومانی در بازار به قیمت 494 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شد.

 

اکستریم VX که جدیداً توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و 380 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

هیوندای توسان در شمار محصولات کرمان موتور رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است و با ریزش 70 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی H5 از محصولات مونتاژی بهمن موتور که امروز روند نزولی به خود گرفته با افت 40 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 550 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.