سانتاکلارا که محمد محبی را در اختیار دارد امشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال میهمان تیم چهارم جدول یعنی براگا است.

براگا – سانتاکلارا؛ بازگشت محبی به ترکیب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سانتاکلارا که تا نیمه نهایی لیگ کاپ پیش رفته بود و در این مرحله با نتیجه دو بر یک در برابر بنفیکا شکست خورده بود در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال هم شرایط خوبی پیدا کرده و دیگر تیم در حال سقوط محاسبه نمی شود. به همین خاطر پیش بینی می شود در برابر تیم چهارم جدول یعنی براگا به دنبال ماجراجویی باشد.

هم چنین پیش بینی می شود برای این بازی محمد محبی بار دیگر به ترکیب سانتاکلارا بر گردد. او که در بازی با بنفیکا به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم خارج شده بود در بازی قبلی در برابر پورتیموننزه به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و هدف سرمربی از اجرای این تصمیم این بود که مصدومیت وینگ بک ایرانی تیمش را تشدید نکند. محمد محبی با گلزنی در دیدار با مورینسی، ویسنته و بنفیکا در بازگشت به ترکیب سانتاکلارا نمایش خوبی داشته و بازی امشب در برابر براگا می تواند فرصت تازه ای برای بازیکن فصل گذشته سپاهان باشد. گلزنی در این بازی می تواند عملکرد خوب او در هفته های اخیر را تکمیل و موجب حضوردوباره اش در اردوی تیم ملی شود.

او چندی پیش و در واکنش به این موضوع که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور نداشته به خبرنگار ما گفت: اشکال از من است اما این قدر برای سانتاکلارا خوب بازی می کنم تا بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

گفتنی است سانتاکلارا با 24 امتیاز از 23 بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امشب می تواند تا رده دهم جدول صعود کند.