عکس زیر را به تازگی پسر گوهر خیر اندیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری نشان : گوهر خیراندیش بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است گوهر خیراندیش در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است گوهر خیر اندیش در نقش های کمدی و جدی بسیار درخشیده است  گوهر خیر اندیش با بازی او در سریال زیرخاکی نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرد گوهر خیراندیش کارنامه  کاری پرباری دارد.

عکس زیر را به تازگی پسر گوهر خیر اندیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که سر صحنه سریال لالایی است.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر مشهور سینمای ایران یک شهریور سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شده است. خانم بازیگر دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر است. از آثاز هنری ایشان می توان به بازی در فیلم سینمایی مشت آخر، دشمن زن و رخ دیوانه اشاره کرد. در قسمت زیر ویدیویی از ماجرای رقص گوهر خیراندیش در عروسی دخترش برنامه زنده را متوقف کرد را قرار داده ایم

 

گوهر خیر اندیش در جشن حافظ گفت: (دیگه نمی‌رقصم؛ جشن خصوصی بود!) این صحبت‌های گوهر خیراندیش باعث توقف برنامه زنده شد.

در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ گوهر خیراندیش که برای اهدای جوایز به سن آمده بود با صحبت هایش باعث شد پخش زنده این جشن که از آپارات در جریان بود دچار وقفه شود.

 

او گفت به خاطر جشن عروسی دخترم میخواستند قسمت های حضورش در زیرخاکی را حذف کنند و دلیلش این بود که گفته بودند او در عروسی دخترش رقصیده!

گوهر خیراندیش

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش درسال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان، فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت.

حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است. او با همسرش در شیراز به‌فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود

وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به‌همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران درکنار درس‌خواند، به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود

نام: گوهر

نام خانوادگی: خیراندیش

تاریخ تولد: 1333/6/1

محل تولد: شیراز

تحصیلات: کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر

همسر: جمشید اسماعیل خانی(درگذشته)

فرزندان: امید، آزاده و آناهیتا

گوهر خیراندیش، نقش زنِ ناصرالدین‌شاه را در سریال «آهوی من مارال»، بازی می‌کند

عکسی از گریم و لباس گوهر خیراندیش، در سریال «آهوی من مارال»، منتشر شد. او در این مجموعه تلویزیونی که در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، در نقش شکوه‌السلطنه، همسر ناصرالدین‌شاه، ایفای نقش خواهد کرد.

گوهر خیراندیش در سریال «آهوی من مارال»، نقش شکوه‌السلطنه، همسر عقدی ناصرالدین‌شاه و مادر مظفرالدین‌شاه را بازی خواهد کرد.

شکوه‌السلطنه از زنان مقتدر دربار ناصرالدین‌شاه بود و خدمه اندرون او، هریک صاحب نفوذ بودند. او گرچه در اندرون ناصری در تهران زندگی می‌کرد، اما بر امور دربار ولیعهد (مظفرالدین میرزا) در تبریز، نظارتی ویژه داشت. او، پیش از به تخت نشستن پسرش، در ۵۵ سالگی، بر اثر بیماری آنفلونزا، درگذشت

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شـود. حسن معجونی، ترلان پروانه، الهام کردا، علیرضا آرا، جواد یحیوی، فریبا کوثری، علیرضا کمالی، لیلا بلوکات و شبنم مقدمی، از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ «ناصرالدین‌شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش، حال سلطان صاحبقران می‌شود حال صیدی که در دام مانده باشد ...»

استایل باکلاس گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد.

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دسته هنرمندان است که زندگی مشترکش را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

این بانوی هنرمند کشورمان در برنامه دورهمی در شرح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی کلاس نهم بودم و در تئاتر مشغول بازی بودم آقای اسماعیل خانی من را به خانه میرساند. یکی از روزها وقتی من را به خانه رساند مادرم به او گفت لطفا دیگر این کار را نکنیید من خودم به دنبال دخترم می آیم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرت بگو آبگوشت درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به منزل ما آمد ماجرای ازدواج را مطرح کرد که مادرم گفت:دختر من خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست حتی بلد نیست لباس هایش را جمع کند و اصلا نمیتواند یک زندگی را اداره کند ولی ما 38 سال با هم زندگی کردیم