تلویزیون هیچ مشکلی با مهران مدیری ندارد و او به‌تازگی توافقی برای ساخت یک کار نمایشی داشته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری نشان : تلویزیون در واکنش به شایعات اخیر، اعلام کرد که هیچ مشکلی با مهران مدیری ندارد و همکاری‌ها به روال عادی ادامه خواهد یافت. این بیانیه به منظور شفاف‌سازی وضعیت و رفع هرگونه ابهام صادر شده و تأکید دارد که ارتباط حرفه‌ای با مهران مدیری همچنان قوی و بدون تغییر باقی می‌ماند. این اقدام به‌ویژه در پی انتشار اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت همکاری‌های مدیری با تلویزیون، به‌منظور روشن شدن وضعیت و ادامه فعالیت‌های مشترک صورت گرفته است.

وی افزود: «مسابقه بی‌سابقه عنوان برنامه سرگرم‌کننده و مفرحی است که فرزاد حسنی آن را اجرا می‌کند. این برنامه تلویزیونی بی‌شباهت به مسابقه هفته با اجرای مرحوم منوچهر نوذری نیست. »

 

مدیر شبکه نسیم اظهار کرد: «آقای جوان یک طرح غیر از خندوانه به شبکه داده که هر وقت تمایل به ساخت آن داشته باشد در خدمت‌شان خواهیم بود. هیچ هنرمندی را نمی‌توانید مثال بزنید که تمایل به همکاری با ما داشته باشد و جلوی کار او در شبکه نسیم گرفته شود.»

 

محمّدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در مورد بازگشت مهران مدیری، رامبد جوان و فرزاد حسنی به تلویزیون گفت: «تلویزیون هیچ مشکلی با مهران مدیری ندارد و او به‌تازگی توافقی برای ساخت یک کار نمایشی داشته است. فصل پنجم دورهمی یک گیر اداری و قراردادی با تهیه‌کننده دارد که در صورت حل شدن ادامه قسمت‌های پخش شده هم روی آنتن می‌روند.»

منبع: تسنیم