سفارش آنلاین انواع جعبه آماده فوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بسته‌بندی محصولات و سفارش هاردباکس آخرین مرحله در خط تولید آن‌ها به حساب می‌آید که در حفظ کیفیت و نظر مشتریان تأثیر بسزایی دارد، اما چگونه؟

محصولات مختلف اعم از غذایی، تزئینی، جواهرات، اسباب بازی و... دارای طراحی و ساختار منحصر به‌ فردی هستند که از نقطه تولید تا نقطه مصرف باید در جعبه‌هایی مناسب قرار داده شوند.

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نیروی متخصص و فعال در حوزه طراحی و چاپ، جعبه‌هایی به بازار ارائه می‌شوند که هاردباکس نام دارند.

هاردباکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بسته‌بندی اشیاء مختلف به حساب آمده که می‌توان آن‌ها را در طرح‌ها، ابعاد و اشکال مختلف سفارش داد.

مجموعه تخصصی طراحی و چاپ افراگرافیک از جمله ارائه‌دهندگان انواع جعبه مختلف در ایران بوده که شما عزیزان می‌توانید کلیه سفارش‌های خود را از طریق وب‌سایت مجموعه مذکور به ثبت رسانید.

 

چرا جعبه آماده بخریم؟

هاردباکس‌ها نوعی جعبه منحصر به ‌فرد و فوق‌العاده کاربردی هستند که با استفاده از کارتن‌هایی سخت و چند لایه طراحی و تولید می‌شوند. ضرورت خرید و استفاده از هاردباکس ارتباط مستقیم با حفظ کیفیت و عدم آسیب‌رسی به محصول دارد.

افزون بر این، هاردباکس‌ها می‌توانند در برندینگِ مجموعه تولیدکننده محصول نیز تأثیر بسزایی داشته باشند. به طور معمول، جعبه آماده مناسب برای بسته‌بندی محصولات مختلف دارای ظاهری لوکس بوده و در فرآیند طراحی و تولید آن‌ها از رنگ‌ها، طرح‌ها و اشکال خلاقانه و کم‌نظیر بهره‌گیری می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از باکس‌های مذکور می‌تواند جلوه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز به ظاهر محصول بیفزاید.

این جعبه‌ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توان بسته به نیاز، ابعاد و چیستی محصول اقدام به خرید هر یک از این مدل‌ها کرد.

هاردباکس‌های اسباب‌بازی همان‌طور که از نامشان پیدا است، مناسب برای بسته‌بندی اسباب‌بازی‌های مختلف بوده و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین جعبه‌های سخت در مجموعه افراگرافیک به شمار می‌روند.

با استفاده از این جعبه‌های باکیفیت و محکم می‌توان محصولات را بدون هیچ‌ نگرانی بابت خرابی، شکستگی و آسیب دیدن آن به دست مصرف‌کننده رساند.

چنانچه شما هم در زمینه تولید و فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کنید، سفارش عمده هارد باکس می‌تواند انتخاب بسیار تأثیرگذاری بر افزایش فروش شما باشد؛ چرا که امروزه بازار اسباب بازی همچون سایر محصولاتِ پرفروش، رقابتی بوده و استفاده از یک فاکتور موثر بر برندسازی و افزایش فروش می‌تواند در مسیر رشد به شما کمک شایانی کند.

17

مصارف انواع هاردباکس

همان‌طور که از نام این جعبه‌ها پیدا است، می‌توان از آن‌ها برای بسته‌بندی انواع محصولات مختلف نظیر اسباب‌بازی‌ها بهره برد.

در کنارِ مصرف اصلی این جعبه‌ها، هاردباکس‌ها با تکیه بر خصوصیات منحصر به ‌فردی که دارند می‌توانند کاربردهای دیگری را نیز ارائه کنند. اولین و مهم‌ترین کاربرد جعبه‌های مورد بحث، مقاومت بالای آن‌ها است؛ به طوری که از محصولات و محتویات درون آن در برابر فاکتورهای تخریب‌کننده به خوبی مراقبت کرده و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری به عمل خواهند آورد.

همچنین، این محصولات ظاهری لوکس و درجه یک دارند که این ویژگی باعث می‌شود محصول شما با درجه کیفی بالاتری به دست مشتری برسد؛ در نهایت رضایت مصرف‌کنندگان نیز جلب خواهد شد.

به یاد داشته باشید که بسته‌بندی هر کالا نشان‌دهنده هویت آن است. با در نظر گرفتن این اصل، تولیدکنندگان با ثبت سفارش عمده هارد باکس از مجموعه معتبری همچون افراگرافیک نه تنها از محصول تولیدی خود محافظت به عمل آورده، بلکه در نشان دادن کیفیت بالای آن نیز عملکرد صحیحی خواهند داشت.

کدام نوعِ هاردباکس اسباب بازی مناسب من است؟

کارگاه تولیدی افراگرافیک با استفاده از متریالی مرغوب و درجه یک در زمینه تولید انواع هاردباکس فعالیت می‌کند. شما عزیزان می‌توانید بسته به نیاز خود و استفاده از مشاوره کارشناسان افراگرافیک بهترین و باکیفیت‌ترین هاردباکس‌ها را تهیه کنید.

با شناخت انواع مختلف هاردباکس‌های می‌توانید نگاهی آگاهانه‌تر بر این محصولات داشته باشید و انتخابی راحت‌تر را تجربه کنید. در ادامه با این جعبه‌ها آشنا خواهیم شد:

هاردباکس‌های ساده

یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین نوعِ هاردباکس‌ها، هاردباکس‌های ساده افراگرافیک هستند که در مقایسه با سایر جعبه‌های سخت ظاهری ساده‌تر و قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.

فرآیند تولید این هاردباکس‌ها بسیار سریع بوده و اگر برای تهیه جعبه‌ سخت عجله دارید، این مدل می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

هاردباکس‌های مگنتی

اگر به دنبال یک بسته‌بندی لوکس و منحصر به ‌فرد برای اسباب‌بازی‌های مجموعه خود هستید، قطعاً هاردباکس‌های مگنتی به کارتان خواهند آمد! جعبه‌های مذکور نه تنها از لحاظ امنیت، کیفیت بسیار بالایی دارند، بلکه درب آن‌ها نیز به راحتی باز و بسته خواهد شد.

چرا که این جعبه‌ها به دلیل بهره‌گیری از مگنت، خاصیت مغناطیسی دارند. در نظر داشته باشید که این نوع از جعبه‌های سخت در مقایسه با سایر انواع هاردباکس‌های اسباب‌بازی قیمت بالاتری دارند.

هاردباکس‌های قفلی

هاردباکس‌های قفلی تقریباً مشابه با مدل مغناطیسی هستند. در ساختار جعبه‌های سختِ مذکور، یک بخش برای چفت شدن قسمت بالا و پایین جعبه تعبیه شده و در مقایسه با جعبه‌های مگنتی قیمت پایین‌تری دارند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید یک جعبه مناسب و لوکس هستید که هم ظاهری جذاب و هم قیمت مناسبی داشته باشد، هاردباکس‌های قفلی مناسب برای بسته‌بندی، گزینه‌ای مطلوب برای شما خواهند بود.

18

قیمت هاردباکس

یکی از عمده‌ترین سوالاتی که از سوی خریداران پیرامون خرید هاردباکس پرسیده می‌شود، قیمت این جعبه‌ها است. از آنجایی که در ساختار این جعبه‌ها از مقواهایی ضخیم‌تر و با کیفیت بهتری استفاده شده و همچنین مقاومت و جذابیت ظاهری آن‌ها در مقایسه با محصولاتِ بسته‌بندی دیگر نظیر کاغذ و جعبه‌های ساده بالاتر است، قیمت آن‌ها نیز به‌تبع بیش‌تر خواهد بود.

طول عمر و دوام بالا، تنوع رنگ و طرح، امکان حک برند و لوگوی فروشنده بر روی جعبه، ظاهر لوکس، محافظت عالی از کالا و... از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند این جعبه‌ها ارزش خرید بالایی داشته باشند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت افراگرافیک انواع جعبه‌ هاردباکس را به صورت سفارشی خریداری کنید. ناگفته نماند که امکان سفارش هاردباکس با تیراژ کم (۱۰۰ عدد) نیز فراهم است.

خرید هاردباکس از افراگرافیک

چنانچه تمایل دارید از طراحی جعبه های مرغوب و لوکس برای بسته‌بندی محصولات خود بهره برده و نسبت به سایر رقبا متمایز باشید، تنها کافی‌ است که با یک مرجع معتبر و با سابقه همچون افراگرافیک شروع به همکاری کنید. مجموعه متخصص افراگرافیک با تکیه بر تخصص گروه جوان خود، ارائه‌ دهنده انواع خدمات طراحی، چاپ، تولید جعبه، زونکن، کلاسور، کالیته و... بوده و تمامی محصولات ذکر شده را با بهترین قیمت و در بازه زمانی کوتاه مدت و همچنین در تیراژ مورد نظر شما عزیزان ارائه می‌کند.

منبع خبر: https://afragraphic.com/