جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز را بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

هتل ۵ ستاره لاله پارک تبریز، بزرگترین و لوکس‌ترین هتل این شهر به شمار می‌رود که اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان گرامی رقم می‌زند. یکی از نکات جالب توجه در هتل لاله پارک تبریز، موقعیت مکانی خوب هتل و فاصله آن با جاذبه‌های گردشگری می‌باشد.

برای گردشگران قرار گرفتن در ترافیک جهت بازدید از جاذبه‌های شهر، اصلا خوشایند نخواهد بود. امکانات مجهز و کاملا مدرن هتل لاله پارک توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب نماید. در این مطلب با جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز آشنا خواهیم شد.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک در بزرگراه پاسداران و میدان فهمیده که یکی از جدیدترین بزرگراه‌های تبریز به شمار می‌رود، قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل سبب شده تا مهمانان از ترافیک و شلوغی شهر دور بمانند. به واسطه بزرگراه پاسداران می‌توان به راحتی از جاهای دیدنی تبریز بازدید کرد.

وسعت شهر تبریز و وجود هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های متعددی که در این شهر قرار گرفته، باعث خواهد شد تا گردشگران برای انتخاب رزرو هتل، دقت بیشتری نموده و فاصله هتل تا جاذبه‌های دیدنی شهر را یکی از اولویت‌های مهم، برای رزرو هتل دانست.

بسیاری از مسافرانی که به تبریز سفر می‌کنند به وسیله هواپیما، قطار و اتوبوس بوده و نمی‌توان گفت که تمام گردشگران با خودرو شخصی به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل حمل و نقل درون شهری برای این مسافران، حائز اهمیت خواهد بود.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز

گردشگرانی که قصد اقامت در هتل لاله پارک تبریز را دارند، می‌توانند با مطالعه این مطلب با جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل لاله پارک تبریز آشنا شده و به راحتی از آنها بازدید نمایند.

پارک باغمیشه تبریز

یکی از بهترین جاهای دیدنی نزدیک هتل لاله پارک، پارک باغمیشه تبریز است که از بزرگترین تفرجگاه‌های شهر تبریز به شمار می‌رود. پارک باغمیشه در میدان فهمیده قرار گرفته و فاصله پارک تا هتل لاله پارک تنها ۳ دقیقه می‌باشد. مهمانان هتل با چند قدم پیاده‌روی می‌توانند به پارک دسترسی داشته باشند.

امکانات پارک سرسبز و جنگلی باغمیشه تبریز شامل زمین گلف، زمین فوتبال، استخر بزرگ و امکان قایق سواری در استخر، مسیر دوچرخه سواری، بوفه صرف غذا و... می‌باشد که لحظات خوشی را برای گردشگران به ثبت می‌رساند.

مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک

یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری و تفریحی تبریز، مجتمع لاله پارک است که از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود. هتل لاله پارک تا این مجتمع، فاصله کمی داشته که تنها با کمی پیاده‌روی می‌توان به آن دسترسی داشت.

در مجتمع تجاری لاله پارک، برندهای معروفی از پوشاک، لوازم خانگی و لوازم ورزشی عرضه می‌شود. همچنین سینما پنج بعدی، رستوران، کافی‌شاپ و هایپرمارکت از دیگر امکانات این مجتمع می‌باشد که در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

تفرجگاه عینالی

تفرجگاه عینالی، کوهی معروف در تبریز است که به خاطر تله کابین موجود در این کوه، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. کوه عینالی در بزرگراه پاسداران قرار گرفته و مهمانان هتل لاله پارک می‌توانند در مسیر مستقیم اتوبان، به این کوه دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل تا کوه عینالی را می‌توان تنها با ۱۲ دقیقه رانندگی با خودرو طی کرد. برای رسیدن به کوه عینالی باید از تاکسی یا خودرو شخصی استفاده نمود. مجموعه عینالی دارای پارکینگ بوده و گردشگران دغدغه‌ای برای جای پارک نخواهند داشت.

در کوه عینالی می‌توان به قله کوه صعود کرد و چشم‌انداز منحصر به فردی از شهر را تماشا نمود. تله کابین، زیپ لاین، دریاچه مصنوعی داغ گلی، سینما شش بعدی، رستوران، بوفه، آلاچیق و فضای سبز، ازجمله امکاناتی است که در این مجموعه وجود دارد تا گردشگران لحظات شادی را در این مجموعه سپری کنند.

پارک شاه گلی تبریز

شاه گلی یا ائل‌گلی از تفرجگاه‌ها و پارک‌های محبوب تبریز به شمار می‌آید که شهرت آن شناسنامه تبریز شناخته شده است. جاذبه‌ها و دیدنی‌های پارک شاه‌گلی بسیار زیاد بوده و بسیاری از گردشگران در هنگام رزرو هتل، فاصله هتل تا این پارک را مورد توجه قرار می‌دهند.

فاصله هتل لاله پارک تا پارک ائل‌گلی حدود ۱۵ دقیقه می‌باشد. این پارک در بلوار شهید باکری واقع شده است. مهمانان برای دسترسی به پارک ائل‌گلی علاوه‌بر تاکسی سرویس هتل، می‌توانند از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو استفاده نموده و در ایستگاه مترو ائل‌گلی پیاده و از درب جنوبی وارد این پارک سرسبز شوند.

جاذبه‌ها و امکانات پارک شاه گلی شامل پیست اسکیت، سالن بیلیارد، فضای سبز، آبشار مصنوعی، قایقرانی، شهربازی، مسیر دوچرخه سواری، درشکه سواری، کافی‌شاپ و رستوران‌های باکیفیت که با ارائه غذاهای لذیذی همچون یرالما یومورتا، لحظاتی به یادماندنی را برای گردشگران به یادگار می‌گذارند.

مقبره الشعرا

مقبره الشعرا برای تمام افراد، چه کسانی که علاقه‌مند به شعر و شاعری هستند و چه افرادی که در این وادی قرار ندارند، می‌تواند مکان مناسبی برای بازدید باشد. هتل لاله پارک با مقبره الشعرا حدود ۱۶ دقیقه فاصله دارد. بیش از ۴۰۰ شاعر و ادیب فرهیخته، در این مکان به خاک سپرده شده‌اند.

خانه کلانتری

خانه کلانتری یکی دیگر از آثار تاریخی تبریز است که در سال ۱۳۸۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. خانه کلانتری تبریز در یک باغ به همین نام بنا شده است. این خانه متعلق به میرزا ابراهیم خان باغمیشه‌ای می‌باشد. ایشان در آن دوران ملقب به شرف‌الدوله و معروف به کلانتر بوده است.

میرزا ابراهیم خان دوبار به سِمَت کلانتری منصوب شد. او نماینده تبریز در نخستین دوره مجلس شورای ملی و همچنین سومین شهردار تبریز بود. خاندان باغمیشه‌ای ارباب و کدخدای باغ میشه بودند و از این خاندان آثاری مانند مسجد کلانتر نیز به یادگار مانده است.

باغ و خانه کلانتر، قدمتی تاریخی از دوران قاجار دارند و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود. هتل تا این بنای تاریخی حدود ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد.

پارک موزیکال تبریز

پارک موزیکال با آبنمای موزیکال و معماری بسیار زیبا و همچنین حوضچه‌های آب و آبرُوهایی که در تمام پارک قرار دارد، از ویژگی‌های جذاب پارک موزیکال تبریز به شمار می‌رود. این پارک زیبا براساس طراحی و معماری اصیل ایرانی ساخته شده است.

 در پارک موزیکال حدود ۴۰ آبرُو و حوض میان‌راهی ساخته شده که در آخر به استخر بزرگ میان پارک، سرازیر می‌شوند. استخر بزرگ وسط پارک، مجهز به آبنمای زیبا هوشمند و موزیکال است که در شب جلوه‌ای منحصر به فرد را به پارک می‌بخشد.

در دور تا دور استخر، آلاچیق و صندلی تعبیه شده که گردشگران می‌توانند از این فضا برای استراحت و صرف غذا بهره‌مند شوند. این پارک در کوی ولیعصر، ضلع شرقی شهر تبریز قرار گرفته و در مجاورت پارک باقلار باقی واقع شده است. پارک موزیکال تبریز تنها ۲.۳ کیلومتر با هتل لاله پارک تبریز فاصله دارد.

23

پارک مینیاتور تبریز

پارک مینیاتور تبریز نخستین پارک موضوعی در شهر تبریز می‌باشد و به عنوان نخستین پارک مینیاتوری کشور شناخته می‌شود. این پارک در خیابان گلکار تبریز قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود. پارک مینیاتوری تنها ۳.۱ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

در این پارک بناهای دیدنی و تاریخی تبریز مانند مقبره الشعرا، ساختمان ساعت، برج خلعت پوشان، مسجد کبود، پل کابلی، ساختمان بانک ملی، ایستگاه راه‌آهن، کلیسای مریم مقدس، ارگ تبریز، ائل گلی، کاخ استانداری، ارگ علیشاه، برج یانقین و... را به نمایش گذاشته است.

مرکز خرید برج تبریز

مرکز خرید برج شهر یکی از مجتمع‌های بزرگ خرید در تبریز است که شامل ۱۴ طبقه می‌باشد. ۴ طبقه این برج، تجاری بوده و دارای امکاناتی همچون فوت کورت، کافی‌شاپ، شهربازی و... می‌باشد. در این مرکز خرید حدود ۶۵ واحد تجاری فعالیت دارند و کالاهایی همچون کیف و کفش، انواع پوشاک زنانه، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و سیسمونی را عرضه می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های مورد توجه برج شهر، معماری فضای داخلی برج می‌باشد. به این صورت که مارپیچ بوده و خریداران و گردشگران با طی مسیر، بدون بالا رفتن از پله، به طبقات بالاتر هدایت می‌شوند. فاصله هتل تا این مرکز خرید تنها ۳.۳ کیلومتر است.

ربع رشیدی

ربع رشیدی از دیگر جاهای دیدنی تبریز است که در سال ۱۳۵۴ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید. این بنای تاریخی در محله ربع رشیدی قرار گرفته است. قدمت این اثر تاریخی به قرون ۸ و ۹ قمری برمی‌گردد.

ساخت ربع رشیدی از جهت معماری، شبیه به شهری کوچک بوده که دارای امکاناتی مانند مدرسه، کتابخانه، مسجد، مهمانسرا، بیمارستان دارالایتام، حمام و... می‌باشد.

شاردن، جهانگرد فرانسوی، در سفری که در سال ۱۰۸۴ به ایران داشته، در مورد ربع رشیدی چنین گفته است که ۱۰۰ سال پیش شاه عباس کبیر فرمان بازسازی ربع رشیدی را داده اما شاهان صفوی توجهی به این دستور نکرده و این مجموعه تاریخی ویران شد. ربع رشیدی تنها ۳.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

موزه شهدای ۲۷دی

موزه شهدای ۲۷ دی، در دانشگاه تبریز قرار گرفته که در این موزه عکس‌ها، وصیت‌نامه‌ها و دست نوشته‌های ۲۲ شهید است که در بمباران ۲۷ دی ۱۳۶۵ جان خود را از دست دادند. این موزه در فاصله ۳.۶ کیلومتری از هتل لاله پارک تبریز قرار دارد.

برج بلور تبریز

برج بلور تبریز از دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهر است که شامل ۲۵ طبقه می‌باشد. برج بلور یکی از بلندترین برج‌های تبریز به شمار آمده و فاصله آن تا هتل لاله پارک تبریز تنها ۳.۷ کیلومتر می‌باشد.

پل بیلانکوه

پل بیلانکوه از دیگر جاذبه‌های تبریز است که قدمت ساخت آن به دوران قاجار می‌رسد. پل بیلانکوه در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. این پل تاریخی یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود که تنها ۴.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

موزه تاریخ طبیعی آذربایجان

موزه تاریخ طبیعی آذربایجان از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است که مجموعه کاملی از جانوران بوده و بخشی از موزه به ماکت‌های فوق حرفه‌ای حیوانات منقرض شده، اختصاص دارد. این موزه تنها 4.2 کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

پل سنگی تبریز

پل سنگی تبریز از دیگر آثار تاریخی دوران قاجار است که با معماری خاص و زیبایی بنا شده است. این پل سنگی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و تا هتل لاله پارک تبریز تنها ۴.۸ کیلومتر فاصله دارد.

برج خلعت پوشان

یکی دیگر از آثار تاریخی تبریز، برج خلعت پوشان است که در سال ۱۳۷۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. قدمت برج خلعت پوشان تبریز به دوران صفویه برمی‌گردد. این بنای تاریخی یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود که تنها ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

پل منصور

پل منصور تبریز از دیگر آثار تاریخی این شهر است که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این پل در سال ۱۳۸۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. پل منصور در تقاطع منصور و عباسی قرار گرفته و فاصله آن تا هتل لاله پارک حدود ۵.۴ کیلومتر می‌باشد.

خانه شیخ خیابانی

خانه شیخ خیابانی یکی دیگر از آثار تاریخی تبریز است که قدمت ساخت آن به اواخر دوره قاجار و اوایل دوران پهلوی برمی‌گردد.

در این خانه شیخ محمد خیابانی حدود ۱۰ تا ۱۵ سال از اواخر عمر خود را سپری کرد و یکی از آثار ملی ایران به شمار می‌رود. خانه شیخ محمد خیابانی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تبریز، تنها ۵.۶ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

موزه قاجار

موزه قاجار تبریز در خانه امیر نظام گروسی افتتاح شده که قدمت آن مربوط به دوران قاجار است. موزه قاجار به عنوان یکی از آثار ملی کشور از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود. در این موزه، آثار به جامانده از حکومت دوران قاجار، به نمایش گذاشته شده است. این موزه تنها ۵.۷ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

خانه لاله‌ای

خانه لاله‌ای شهر تبریز در سال ۱۳۷۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. قدمت این بنا مربوط به دوران اوایل پهلوی است. خانه لاله‌ای در خیابان تربیت جنوبی تبریز قرار گرفته و از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌رود. خانه لاله‌ای تا هتل لاله پارک حدود ۵.۹ کیلومتر فاصله دارد.

موزه عصر آهن

تبریز دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری است و موزه عصر آهن یکی از این جاذبه‌ها می‌باشد که پشت مسجد کبود قرار گرفته است. اشیاء و قدمت آثار تاریخی این موزه به هزاره اول و دوم قبل از میلاد می‌رسد. این موزه یکی دیگر از آثار ملی کشور به شمار می‌رود. این جاذبه گردشگری تنها ۵.۹ کیلومتر با هتل لاله پارک تبریز فاصله دارد.

موزه استاد بهتونی

موزه استاد بهتونی، نخستین موزه شخصی در کشور شناخته می‌شود که در بازار بزرگ تبریز قرار گرفته است. آثار استاد بهتونی شامل مجسمه‌هایی از خشکبار، میوه‌ها، حبوبات، شیرینی‌ها، تنقلات و غذاهای مختلف می‌باشد. موزه استاد بهتونی یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز است که تنها ۵.۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

پل ونیار

پل ونیار از دیگر آثار تاریخی تبریز است که در سال ۱۳۸۱ به ثبت آثار ملی ایران رسید. قدمت این بنای تاریخی مربوط به دوران صفویه است. پل ونیار در بخش مرکزی روستای ونیار قرار گرفته و از جاذبه‌های گردشگری تبریز به شمار می‌رود. پل ونیار تا هتل لاله پارک تبریز، ۵.۹ کیلومتر فاصله دارد.

خانه بلورچیان

خانه بلورچیان یکی دیگر از آثار ملی ثبت شده در ایران است که در سال ۱۳۷۹ به ثبت رسید. قدمت خانه بلورچیان به طور دقیق مشخص نیست. این خانه تاریخی در محله قدیمی معروف به سرخاب قابوسی قرار گرفته و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تبریز، ۵.۹ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

مسجد کبود

مسجد کبود تبریز از جمله بناهای تاریخی این شهر است که قدمت آن مربوط به دوران تیموریان می‌باشد. این بنای تاریخی در سال ۱۳۱۰ به فهرست آثار ملی ایران افزوده شد. مسجد کبود یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود که تنها ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

خانه ساوجبلاغی

خانه ساوجبلاغی یکی دیگر از آثار تاریخی تبریز است که در سال ۱۳۷۹ به ثبت آثار ملی ایران رسید. قدمت این بنا مربوط به دوره پهلوی اول بوده و از جاذبه‌های گردشگری تبریز به شمار می‌رود. این بنا در خیابان امام خمینی، ضلع شمالی مسجد کبود قرار گرفته و ۶ کیلومتر تا هتل لاله پارک فاصله دارد.

موزه آذربایجان

موزه آذربایجان یکی دیگر از جاذبه‌های تبریز که به عنوان دومین موزه باستان شناسی کشور شناخته می‌شود. قدمت آثار و اشیاء تاریخی و هنری موزه آذربایجان، مربوط به دوران پیش از اسلام و دوران اسلامی بوده که به عرصه نمایش درآمده است.

موزه آذربایجان تبریز یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود که تنها ۶.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

پل قاری

پل قاری برروی رودخانه میدان چایی قرار گرفته و از آثار ملی ایران شناخته می‌شود. این پل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز است که ۶.۱ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

خانه ختایی

خانه ختایی تبریز از دیگر بناهای تاریخی تبریز است که در اواخر دوران صفوی و اوایل دوران قاجار ساخته شد. این بنای تاریخی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تبریز به ثبت فهرست آثار ملی ایران رسید. خانه ختایی در آن دوران به عنوان یکی از مکان‌های ایستادگی در برابر استبداد صغیر کاربری داشته است. این جاذبه تاریخی ۶.۲ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

خانه صرافلار

خانه صرافلار از بناهای تاریخی تبریز است که قدمت ساخت آن مربوط به اواخر دوره قاجار و اوایل دوران پهلوی است. این بنای تاریخی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و امروزه به موزه سفال تبریز تغییر کاربری داده است.

خانه صرافلار یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود که فاصله آن تا هتل ۶.۳ کیلومتر می‌باشد.

خانه علی مسیو

خانه علی مسیو یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهر تبریز است که در سال ۱۳۸۲ به ثبت آثار ملی ایران رسید. قدمت این بنا مربوط به دوران قاجار بوده و در خیابان ارتش جنوبی قرار گرفته است. این بنای تاریخی ۶.۲ کیلومتر با هتل لاله پارک تبریز فاصله دارد.

24

مدرسه رشدیه

از دیگر آثار ملی ثبت شده در تبریز می‌توان به مدرسه رشدیه اشاره کرد که در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار ملی کشور شناخته شد. قدمت این بنا مربوط به دوران پهلوی است و در خیابان ارتش جنوبی تبریز قرار دارد. این بنای تاریخی با فاصله ۶.۴ کیلومتر، یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز به شمار می‌رود.

موزه استانداری

موزه استانداری تبریز یکی از جاذبه‌های گردشگری در تبریز است که هدایای مقامات از کشورهای مختلف می‌باشد که به استانداران تبریز اهدا شده بود. این هدایا شامل صنایع دستی، تابلو فرش و آثار هنری کشورهای دیگر می‌باشد. این موزه ۶.۴ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

موزه قرآن و کتابت

موزه قرآن و کتابت در مسجد صاحب الامر، یکی از بناهای تاریخی تبریز است. قدمت ساخت این بنا به دوران صفویه می‌رسد. امروزه به عنوان موزه قرآن، از نسخه‌های مختلف قرآن‌های قدیمی در هر دوره تاریخی نگهداری می‌شود. این موزه ۶.۶ کیلومتر با هتل لاله پارک فاصله دارد.

حمام نوبر

حمام نوبر تبریز در سال ۱۳۷۸ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. قدمت این بنای تاریخی به دوران قاجار می‌رسد. حمام نوبر در تقاطع خیابان امام و تربیت تبریز قرار گرفته و فاصله آن تا هتل لاله پارک ۶.۶ کیلومتر می‌باشد.

خیابان تربیت تبریز

خیابان تربیت در شهر تبریز، یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر به شمار می‌رود که قدمت این خیابان به قرن چهاردهم می‌رسد و بخشی از جاده ابریشم بوده است. این خیابان تاریخی ۶.۷ کیلومتر با هتل لاله پارک تبریز فاصله دارد.

بازار بزرگ تبریز

بازار بزرگ تبریز یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است که مساحتی بالغ بر یک کیلومتر مربع دارد و در سال ۱۳۸۹ به فهرست میراث جهانی یونسکو افزوده شد. بازار بزرگ و سرپوشیده تبریز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل لاله پارک تبریز، تنها ۶.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

در گذشته به دلیل قرار گرفتن شهر تبریز در جاده ابریشم، کاروان‌های زیادی از کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی از شهر تبریز عبور می‌کردند و به همین خاطر این بازار رونق بسیاری داشت.

سخن آخر

در شهر بزرگ و پر از جاذبه تبریز که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند؛ باید توجه داشت موقعیت مکانی هتل بسیار حائز اهمیت است. زیرا مهمانان برای بازدید از جاذبه‌ها نباید دغدغه ترافیک، زمان و هزینه را داشته باشند. هتل لاله پارک تبریز به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر تبریز دارد.