بروکرهای فارکس با بهترین پشتیبانی فارسی برای ایرانیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بروکرهای فارکس با بهترین پشتیبانی فارسی برای ایرانیان

در دنیای پیچیده فارکس برای موفقیت باید گام‌های گوناگونی را بردارید و تصمیمات درستی بگیرید. به عنوان یک تریدر تازه کار اولین چیزی که باید به فکر آن باشید انتخاب یک بروکر استاندارد و مناسب است. باید تمامی محدودیت‌ها را در انتخاب بروکر درک کنید و بر اساس شرایطی که وجود دارد بهترین بروکر فارکس را انتخاب نمایید. مخصوصاً وقتی می‌خواهید از داخل ایران با بروکرهای فارکس همکاری کنید نسبت به تحریم‌های بین‌المللی نمی‌توانید بی‌تفاوت باشید. باید به این فکر کنید که بسیاری از بروکرهای معتبر به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند برای ایرانیان خدماتی ارائه نمایند. در این شرایط سخت و پیچیده شما باید سراغ بروکرهایی بروید که خدمات خود را بدون هیچ مشکلی برای ایرانیان عرضه می‌کنند. یکی از مسائلی که هنگام انتخاب بروکر باید به آن دقت داشته باشید پشتیبانی صرافی می‌باشد. پشتیبانی نقش مهمی در کیفیت خدمات یک بروکر دارد.

 

 

کدام بروکرهای ایرانی بهترین پشتیبانی را در فارکس از معامله‌گران دارند؟

یکی از پارامترهایی که هنگام انتخاب بروکر در فارکس باید به آن دقت داشته باشید، پشتیبانی است. بر اساس این پارامتر بهتر است سراغ بروکرهایی بروید که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • ترجیحاً بروکرهایی را انتخاب کنید که پشتیبانی فارسی در آنها وجود داشته باشد. حتی اگر سطح زبان انگلیسی خوبی داشته باشید باز هم ارتباط گرفتن با یک پشتیبانی فارسی به نفع شما خواهد بود.

  • بهتر است بروکرهایی را انتخاب کنید که امکان چت آنلاین را فراهم کرده باشند. به این ترتیب می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی آنها ارتباط بگیرید و مشکلات خودتان را برطرف سازید.

  • بروکرهایی که بخش سوالات متداول نداشته باشند احتمالاً برای دیگر خدمات هم برنامه‌ریزی مناسبی ندارند. وجود قسمت سوالات متداول کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان پاسخ پرسش‌های عمومی خودتان از بروکر را بگیرید.

  • اگر بروکری را پیدا کنید که امکان ارتباط تلفنی به زبان فارسی را فراهم کرده باشد قطعاً بهترین انتخاب را داشته‌اید. البته معمولاً اکثر بروکرها چنین امکاناتی را فراهم نمی‌کنند و روی این فاکتور زیاد حساس نباشید.

انتخاب بروکر در فارکس

 

کدام بروکر ایرانی بهترین قسمت پشتیبانی را دارد؟

بر اساس پارامترهایی که خدمتتان بیان کردیم به نظر می‌رسد دو بروکر لایت فایننس و اوربکس شرایط بهتری برای پشتیبانی از مشتریان داشته باشند. اگر می‌خواهید از این دو بروکر استفاده کنید لازم است ابتدا با شرایط آنها و ویژگی‌هایی که دارند بیشتر آشنا شوید. به این شکل می‌توانید درست‌تر تصمیم بگیرید و بروکری را انتخاب کنید که با برنامه شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

 

 

لایت فایننس چگونه است؟

بروکر لایت فایننس در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در قبرس واقع می‌باشد. این بروکر از زمان تاسیس تا به حال به ایرانیان خدمات می‌داده و هیچ مشکلی از این بابت ندارد. البته باید دقت داشته باشید که نام اصلی این بروکر لایت فارکس می‌باشد اما پلتفرم ایرانی آن لایت فایننس نام دارد. نکته جالب در مورد لایت فایننس این است که برای معامله‌گران ایرانی متخصص ایرانی استخدام کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که وجود معامله‌گران ایرانی چقدر برای این بروکر اهمیت دارد.

لایت فایننس چگونه از کاربران خود پشتیبانی به عمل می‌آورد؟

یکی از ویژگی‌های مهم لایت فایننس آن است که بهترین پشتیبانی را از کاربران خود به عمل می‌آورد. برخی از خدمات این مجموعه در حوزه پشتیبانی را خدمتتان بیان می‌نماییم:

  • پشتیبانی لایت فایننس به صورت ۲۴ ساعته و به زبان فارسی آماده خدمات رسانی به ایرانیان است. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز که در فارکس دچار مشکل شوید می‌توانید با پشتیبانی این بروکر ارتباط بگیرید.

  • علاوه بر قسمت پشتیبانی، این مجموعه برای واریز و برداشت وجه هم به فکر ایرانیان بوده است. در این بروکر می‌توانید هم برداشت وجه یا واریز آن به صورت ریالی را تجربه کنید و هم سراغ رمز ارزها بروید.

  • از لحاظ اعتبار هم به بروکر لایت فایننس کاملا اعتماد داشته باشید. این بروکر توسط شرکت‌های گوناگونی رگوله شده و کاملاً اعتبار دارد.

  • یکی از ویژگی‌های جذاب دیگری که در مورد لایت فایننس باید بپردازیم انواع مختلف حساب‌های معاملاتی آن هستند. در این بروکر شما می‌توانید سراغ حساب‌هایی مثل سنتی کلاسیک یا ECN بروید.

  • ضمناً این را بدانید که لایت فایننس برای تکمیل پشتیبانی خود از کاربران امکان استفاده از بازارهای دیگر به جز فارکس را هم فراهم نموده است. شما در این بروکر می‌توانید از بازارهایی مثل سهام، کالاها و شاخص‌های بورس استفاده نمایید.

آشنایی با شرایط بروکر اوربکس

بروکر اوربکس یکی دیگر از گزینه‌های ایرانیان برای فعالیت در فارکس می‌باشد. این بروکر سال ۲۰۱۱ در قبرس افتتاح شده و به وسیله چند شرکت معتبر رگوله شده است. اگر دنبال فعالیت در اوربکس هستید خوب است بدانید که از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی به عمل می‌آورد. برای آغاز فعالیت در این بروکر و ثبت نام در آن مسیر پیچیده پیش روی شما وجود ندارد و می‌توانید خیلی سریع آماده فعالیت در اوربکس شوید. نکته جالب در مورد اوربکس این است که بسیاری از معامله‌گران ایرانی نسبت به آن اطلاعات کافی ندارند. این در حالی است که اوربکس توسط چندین شرکت معتبر رگوله شده و کاملاً قابل اعتماد می‌باشد. احراز هویت در این بروکر بسیار آسان است و معمولاً برای افتتاح حساب در آن به تریدرها سخت گرفته نمی‌شود.

بروکر اوربکس چگونه از ما پشتیبانی به عمل می‌آورد؟

بروکر اوربکس برای آنکه خدمات گوناگونی را به ایرانیان ارائه نماید امکانات گوناگونی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. امکانات پشتیبانی این بروکر عبارتند از:

  • همانند بروکر لایت فایننس، اوربکس هم پشتیبانی فارسی دارد. به این ترتیب برای ارتباط گرفتن با پشتیبانی آن از نظر زبان دچار مشکل نمی‌شوید.

  • بروکر اوربکس برای آنکه خیال همه معامله‌گرها را راحت کرده باشد چندین حساب مبتدی و حرفه‌ای طراحی نموده است. در این بروکر می‌توانید از حساب‌های مبتدی، حرفه‌ای و فوق پیشرفته استفاده کنید.

  • پشتیبانی بروکر اوربکس فقط محدود به امکانات نمی‌شود و این مجموعه تلاش کرده انگیزه کافی را در روح و روان معامله‌گران برای موفقیت ایجاد کند. بروکر اوربکس برای آنکه تریدرهای بیشتری را به سمت خود جذب نماید اقدام به اهدای جوایز یا بونوس می‌نماید.

  • در این بروکر شما می‌توانید از قابلیت‌های جذابی مثل کپی تریدینگ استفاده کنید. همچنین با توجه به سرعت خوبی که اوربکس در انجام معاملات دارد امکان پیاده‌سازی استراتژی اسکالپینگ در آن وجود خواهد داشت.