گاهی ممکن است که روزها درگیر این مسئله باشید که چه کادویی تهیه کنم و نزدیک به روز موعود رسیده‌اید اما هنوز نمی‌دانید که باید چه بخرید؟ شاید یکی از دلایل این باشد که ایده‌ها را به خوبی بررسی نکرده‌اید یا شخصی نیست که در این مورد به شما کمک کند. داشتن ایده به شما کمک می‌کند که لیستی از کادوهایی که برای فرد مناسب است را بخرید و به او هدیه دهید. نکته اصلی این است که ابتدا به مناسبت موردنظر توجه کنید و سپس براساس روحیات و سلیقه شخصی فرد مقابل کادویی را سفارش دهید. اگر وقت کافی برای جست و جو و خرید هدیه ندارید،‌ به سراغ یک فروشگاه اینترنتی بروید و مناسب‌ترین کادو را تهیه کنید. در ادامه لیستی را برای شما تهیه کرده‌ایم که می‌تواند ایده خرید کادو برای افراد مختلف باشد.

جذاب ترین ایده های خرید کادو در 1402!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کادو تولد چی بخرم؟

بیشتر افراد در روز تولد خود بسیار خوشحال هستند و دوست دارند که سایر افراد نیز در این مناسبت حس شادی را تجربه کنند. از این‌رو همانطور که جشنی برپا کرده تا سایر افراد در بزم و شادی باشند،‌ انتظار می‌رود که دیگران نیز به پاس قدردانی هدیه‌ای به صاحب تولد تقدیم کنند. برای خرید تولد ابتدا در نظر بگیرید که چقدر فرد را دوست دارید؟ کادوهای کلیشه‌ای معمولا اولین کادوهایی هستند که به ذهن فرد خطور می‌کنند پس از اولین ایده‌های خود گذر کنید.

برای خوشحالی شخصی که دوستش دارید،‌ کمی تلاش کنید و به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید. برای خرید کادو تولد به فصل و علایق شخص دقت کنید. مثلا می‌توانید برای او یک کلاه و شال سفارش دهید تا به نوعی در فصل زمستان مراقب او باشید. زیورآلات طلا نیز گزینه مناسبی هستند اما می‌توانید برای مدیریت بودجه به سراغ زیورآلات ورق طلا، نقره یا چوبی بروید. اگر مخاطب شما یک خانم است، می‌توانید برای او یک مینی اسکارف بخرید که امروزه بسیار ترند شده است.

16

خرید هدیه برای سالگرد ازدواج

اگر در دوران نامزدی به سر می‌برید یا به فکر خرید بهترین هدیه برای همسر خود هستید که سال‌های عاشقی زیادی را در کنار او گذرانده‌اید، کادویی را بخرید که در عین عاشقانه بودن به آن نیاز دارد. قطعا در طی سال‌های زندگی موارد زیادی وجود داشته است که همسر شما به آن احتیاج دارد. پس به سراغ خرید هدایای پیش و پا افتاده نروید و کادویی را تهیه کنید که همسر شما در چند وقت اخیر به آن اشاره کرده است.

بهتر است که این کادو را با چاشنی عشق همراه کنید و مثلا یک گل زیبا در کنار آن بگذارید یا آن را در یک قاب قلب بگذارید. همچنین اگر کارت پستالی مناسب خریداری کنید و روی آن متنی عاشقانه بنویسید تیر را به هدف زده‌اید و کادویی را خریداری کرده‌اید که همسرتان آن را هیچگاه فراموش نمی‌کند. چیزی که اهمیت دارد به یاد آوردن تاریخ دقیق سالگرد ازدواج و خرید هدیه برای این روز خاص است.

 البته خرید کادوی گران قیمت نیز مخصوص زمانی است که از لحاظ مالی کاملا تامین هستید. کادوی معقولی بخرید و آن را با تمام  احساس خود هدیه دهید. برای خرید این کادو تا جایی که می‌توانید به سراغ وسایل خانه نروید. مگر اینکه مثلا می‌دانید همسر شما به تازگی به تابلوهای دکوراتیو علاقه پیدا کرده و خیلی دوست دارد که نمونه‌ای از آن را در خانه داشته باشد.

خرید کادو برای روز مادر یا روز پدر

پدر و مادر افراد مهم زندگی ما هستند که سال‌ها بی چشم داشت از وقت، عمر، هزینه و وجود خود گذشته‌اند تا ما در رفاه زندگی کنیم پس لایق این هستند که نه یکبار بلکه چندین بار در سال از آن‌ها تشکر شود. بهترین هدیه برای پدر و مادر، کادوهایی است که آن‌ها نیاز دارند. این کادو را می‌توانید اشتراکی با دیگر فرزندان یا به تنهایی خریداری کنید.

خرید لباس شاید بهترین گزینه باشد اما پس از آن پکیج مراقبت از پوست و دمنوش‌ها نیز گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید یک تابلو ورق طلا سفارش دهید تا آن را در خانه خود قرار دهند یا کلمه “مادر” یا “پدر” را طراحی کنید.

17

کادو را از کجا بخرم؟

در مورد خرید کادو به کیفیت هدیه توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر فرصت کافی برای خرید هدیه ندارید، کادو خود را از سایت خرید کادو سفارش دهید. در این سایت‌ها انواع کادو با بهترین ایده تزیین می‌شود و به محلی که شما مشخص می‌کنید ارسال خواهد شد. گیفت آس یکی از مجموعه‌های معتبر برای خرید کادو و هدیه است که کادوهای شما را با کیفیت تضمینی ارسال می‌کند. شما می‌توانید از انواع سازه‌های هنرمندان بهره ببرید و متریال استفاده شده در کادوها را شخصی سازی کنید. مثلا می‌توانید یک طرح گردنبند را در نظر بگیرید و سفارش دهید که آن را از نقره، چوب، مهره، ورق طلا یا… بسازند.

گیفت آس Giftus.ir بر پایه سال‌ها تجربه قادر است بهترین کادوها را به شما معرفی کند و ایده‌ای هنرمندانه از وسایل را به شکل واقعی درآورد. برای خرید از گیفت آس می‌توانید ایده‌ها را خودتان طراحی کنید یا اینکه از مدل‌های مختلف این مجموعه کادویی را بخرید. تنوع محصولات گیفت آس به قدری زیاد است که قطعا موردی را برای عزیزان خود پیدا خواهید کرد.

کادو را چگونه هدیه دهم؟

حتما کادویی که می‌خرید را به بهترین شکل ممکن و با نهایت سلیقه کادوپیچی کنید. مهم نیست که رابطه شما با فرد مقابل چقدر نزدیک است. همه افراد احترام را دوست دارند و ترجیح می‌دهند که هدیه را به شکل کادوپیچ شده دریافت کنند. برای تزیین کادو می‌توانید به سلیقه شخصی خود توجه کنید اما رنگ کادو را براساس سلیقه مخاطب خود سفارش دهید. سعی کنید همیشه کادو را در وقت مقرر بخرید و آن را در شرایطی مناسب تقدیم کنید. حتی می‌توانید کادو خود را کاملا غافلگیرانه تقدیم نمایید. به بهانه کمبود وقت خرید کادو را به وقت مناسب موکول نکنید. خرید کادو به صورت آنلاین زمان زیادی از شما نمی‌گیرد در عین حال می‌توانید آن را به آدرس مخاطب خود ازسال کنید.

پیشنهاد کادو برای تمامی اقشار

اگر قصد دارید یک کادو برای فردی را بخرید که زیاد با او رابطه صمیمانه‌ای ندارید، می‌توانید به سراغ کادوهایی بروید که عموم افراد به آن علاقه مندند. مثلا دکوری‌های چوبی را بیشتر افراد دوست دارند. گل‌ها نیز پیشنهاد خوبی برای این دسته افراد هستند. انواع گل و گیاه می‌توانند پیام محبت آمیز شما را به خوبی انتقال دهند. گیاهان طراوت و زندگی را به خانه می‌آورند و با رنگ‌های جذاب خود شادی آور محیط هستند. همه افراد از بوی گل‌ها سرمست خواهند شد و از دیدن آن‌ها لذت می‌برند. امروزه گیاهان گزینه مناسبی برای دکوراسیون به شمار می‌روند.