احتمال دارد که برای افزایش جذابیت در رقابت‌های بوندس‌لیگا فرمت این رقابت‌ها تغییر کند.

بایرن رضایت داد؛ احتمال یک تغییر بزرگ در بوندس‌لیگا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل تحت هدایت یولیان ناگلزمان در مسیر کسب سی‌و‌دومین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های بوندس‌لیگا قرار دارد. باواریایی‌ها در حال حاضر با 52 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها هستند، این در حالی است که تیم دوم یعنی دورتموند 9 امتیاز کم‌تر از بایرن دارد.

بسیاری معتقد هستند که این سلطه بی چون و چرای بایرن مونیخ بر رقابت‌های بوندس‌لیگا باعث شده که از جذابیت این مسابقات کاسته شود. ‌پرافتخارترین تیم فوتبال آلمان در مسیر کسب دهمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا قرار گرفته و به نظر نمی‌رسد که در سال‌های آینده نیز تیمی بتواند با آنها در راه فتح آن رقابت کند.

در همین راستا نشریه کیکر آلمان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کاهش جذابیت در بوندس‌لیگا باعث شده که بحث تغییر فرمت این مسابقات و ایجاد سیستم پلی‌آف در بازی‌ها رنگ و بوی کاملاً جدی به خود بگیرد. در سال 2018 و زمانی‌که این ایده مطرح شد اولی هوینس تنها به این پیشنهاد خندید اما به نظر می‌رسد بایرن مونیخ نیز حالا به این نتیجه رسیده که سلطه دائمی آنها به جذابیت لیگ لطمه می‌زند و در آینده روی خود این باشگاه نیز تاثیر می‌گذارد. در واقع اکنون موضع این باشگاه نسبت به ایده برگزاری پلی‌آف در بوندس‌لیگا تغییر کرده است.