با پایان تمرین، فهرست نهائی تیم ملی تا دقایقی بعد اعلام خواهد شد.

لحظه به لحظه با اعلام لیست نهائی  تیم ملی(اختصاصی)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نفس‌ها در سینه بازیکنان حبس شده، بیم و امید برای رسیدن به جام جهانی، یکی از روزهای سخت فوتبالی ملی‌پوشان را رقم می‌زند، تا دقایقی دیگر نام بازیکنان برای حضور در جام جهانی  توسط کی‌روش اعلام خواهد شد.

آخرین روز حضور اعضای تیم ملی فوتبال در ایران برای اهالی این رشته بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. یکشنبه 22 آبان ماه 1401، روزی که از صبح، همه در انتظار لیست تیم ملی برای جام جهانی بودند. آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به قطر امروز انجام می‌شود و در نهایت، ملی‌پوشان امشب راهی دوحه خواهند شد تا تمرینات را در این کشور ادامه بدهند.

این روز در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد...

با پوشش لحظه به لحظه و اخبار ارسالی از سوی خبرنگاران "ورزش سه" همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

22 آبان 1401 ساعت 13:11

خبرنگاران برای حضور در این نشست خبری مهم ملزم به ارائه کارت صادره از وزارت ورزش و جوانان هستند‌

22 آبان 1401 ساعت 13:10

لحظاتی پیش تمام خبرنگاران به بیرون سالن منتقل شدند و تا زمان آغاز کنفرانس اجازه ورود را نخواهند داشت.

22 آبان 1401 ساعت 13:02

کمتر از نیم ساعت تا آغاز نشست مطبوعاتی سرمربی تیم‌ملی باقی مانده و همه منتظر اعلام فهرست هستند.

22 آبان 1401 ساعت 12:56

بعد از اضافه شدن کی‌روش به تمرین از صدای فریاد بازیکنان که امکان دیدن آنها را به دلیل حصارهای تعبیه شده دور زمین چمن نداریم به مراتب بیشتر شد و مشخص است که کار آنها با فشار بیشتری در حال انجام است تا حتی آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از اعزام به قطر و اضافه شدن لژیونرها سبک نباشد.

22 آبان 1401 ساعت 12:55

نمایی از آخرین تمرین تیم ملی در غیاب لژیونرها و با کیت تمرینی سرمه‌ای که هیچ جلوه خاصی به تصاویر شکارشده از تمرینات نمی‌دهد.

22 آبان 1401 ساعت 12:54

روزبه چشمی از جمع بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، تنها بازیکنی است که در اردوی قبلی تیم ملی در اتریش حضور نداشت. او از فرصت مجددی که کی‌روش در اختیارش گذاشته بود استفاده کرد و پس از حضور در پست هافبک دفاعی در بازی نیکاراگوئه، در‌ جمع نفرات تیم ملی باقی ماند؛ آن هم در شرایطی که اگر تغییرات در تیم ملی اتفاق نمی‌افتاد، او هرگز شانسی برای حضور در دومین جام جهانی نداشت.

22 آبان 1401 ساعت 12:53

علیرضا بیرانوند با روحیه و همان ارتباط همیشگی با خبرنگاران و عکاسان. او همیشه به تمرینات جلوه بهتری می‌دهد.

22 آبان 1401 ساعت 12:51

پیام نیازمند در جمع بازیکنانی که امروز در تمرین تیم ملی حضور داشتند به نوعی انگشت‌نما بود. او که در اردو باقی مانده، یکی از سه یا چهار دروازه‌بان تیم ملی در قطر خواهد بود.

22 آبان 1401 ساعت 12:50

رسمیت حذف امید نورافکن، مهم‌ترین چیزی بود که اغلب خبرنگاران درباره آن صحبت می‌کردند. دفاع چپ تیم ایران در دوره اسکوچیچ با وجود مصاحبه‌ای که هفته گذشته در تایید کارلوس کی‌روش انجام داد، در نهایت در جمع بازیکنان باقی نماند‌. نکته مهم اینکه او در آخرین بازی تیم ملی مقابل نیکاراگوئه، پاس گل هم داده بود.

22 آبان 1401 ساعت 12:49

همزمان با آغاز بازی درون گروهی بازیکنان زمان تعیین شده برای حضور عکاسان و خبرنگاران در تمرین تیم ملی تمام شد و آنها به سالن‌ همایش‌های مرکز ملی فوتبال رفتند تا خود را آماده آخرین کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش پیش از ترک ایران کنند که قرار است از ساعت ١٣:٣٠ دقیقه آغاز شود. کنفرانسی که کی‌روش در آن پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف درباره آخرین شرایط تیم ملی و به ویژه لیست نهایی ٢۶ نفره مد نظر او خواهد شد.