در دومین دیدار نیمه‌نهایی هم خبری از شگفتی نبود و مدافع عنوان قهرمانی با ارائه نمایشی مطمئن، مراکش را شکست داد و راهی فینال شد.

فرانسه ۲- مراکش صفر، شگفتی تازه ممنوع!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ولید الرکراکی در آغاز مسابقه سعی داشت با تغییر سیستم به حالت ۳ دفاعه، دشان را سورپرایز کند اما خودش خیلی زود و در دقیقه ۴ شگفت زده شد.

مراکش در طول تورنمنت با سیستم ۴ دفاعه به زمین می‌آمد اما با تصمیم رکراکی امشب آن‌ها با سیستم ۱-۴-۵ وارد زمین شدند اما این تغییر جواب معکوس داد و خیلی زود دروازه یاسین بونو باز شد. البته سرمربی مراکش اصراری روی اشتباهش نداشت و خیلی زود با یک تعویض به سیستم همیشگی بازگشت اما اولین اشتباه مقابل مدافع عنوان قهرمانی، قطعا کار شما را تمام می‌کند.

مراکشی‌ها تلاش زیادی برای تغییر نتیجه داشتند اما تعویض‌ها هم کمکی نکرد و فرانسه روی ضد حملات خود در اواخر نیمه دوم به گل دیگری رسید تا کار یکسره شود. فرانسه دشان تا زمان رسیدن به گل پیروزی بخش، حمله می‌کند و پس از آن فقط منتظر ضد حملات می‌ماند و گل دقیقه ۴ هرناندز بهترین اتفاق برای دشان بود.

با این نتیجه دو تیم فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌ها، یکشنبه شب در ورزشگاه لوسیل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در همین صفحه از "ورزش سه" باشید.

جام جهانی 2022 قطر -  مرحله نیمه‌نهایی

ورزشگاه: استادیوم البیت - ساعت 22:30 به وقت ایران

داور: سزار راموس / کمک داور اول: آلبرتو مندز / کمک داور دوم: میگوئل پارادس

تیم ملی فرانسه:

هوگو لوریس، ابراهیم کوناته، رافائل واران، تئو هرناندز، ژول کنده، اورلین شوامنی، یوسف فوفانا، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله (78- رندا کولو موآنی)، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو (65- مارکوس تورام)

سرمربی: دیدیه دشان

تیم ملی مراکش:

یاسین بونو، جواد الیامیق، رومن سایس (21- سلیم املاح 78- عبدالصمد ازلزولی)، اشرف داری، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی (46- یحیی عطیه الله)، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، حکیم زیاش، سفیان بوفال (66- زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری (66- عبدالرزاق حمدالله)

سرمربی: ولید الرکراکی