همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.

مطهری و عنایتی در نقطه عطف لیگ 22
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" آخرین دیدار هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، مصاف نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بهنام محمودی مقابل نساجی مازندران است که از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود و هر دو سرمربی به شدت امتیازات این مسابقه را نیاز دارند. عنایتی به دنبال اولین پیروزی در لیگ با نفتی‌هاست و مطهری تشنه سه امتیاز در نیم فصل دوم است. 

جنوبی‌ها فصل خوبی را تا اینجا پشت سر نگذاشته‌اند و غلامرضا عنایتی بعد از به دست گرفتن سکان هدایت نفتی‌ها، همچنان به دنبال به دست آوردن اولین پیروزی است. این برد می‌تواند نفت را دوباره به جدول برگرداند و شاید تا پایان فصل و با وجود بازی‌های دشوار، بتواند از انتهای جدول جدا شود و به بقا امیدوار باشد. نماینده خوزستان در رقابت‌های اخیر نمایش ضعیفی نداشته اما در بزنگاه‌ها و لحظات حساس، موفق به اتمام کار و کسب پیروزی نشدند. 

در سمت مقابل حمید مطهری بعد از فراز و نشیب‌هایی که تیمش داشته، به نظر با پیروزی مقابل مسجد سلیمان می‌تواند به روند خوب نیم فصل اول بازگردد. مطهری در جام حذفی آلومینیوم را در ضربات پنالتی کنار زد و در لیگ هم مقابل استقلال در وطنی، با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شد. سه امتیاز در این دیدار خیال هواداران و مطهری را از بازی‌های باقیمانده راحت می‌کند. شمالی‌ها در لیگ برتر تا به حال برابر نفت مسجد سلیمان بازنده نبوده‌اند و سرمربی جوان نساجی امیدوار است این رکورد، در دیدار فردا هم حفظ شود.

رجب زاده مربی نفت مسجد سلیمان روز گذشته در نشست خبری تاکید داشت که مساوی به درد این تیم نمی‌خورد و با این وصف باید از دو تیم انتظار یک بازی جذاب و سریع را داشت که احتمالا به پیروزی یک تیم ختم خواهد شد.

باید دید در جدال دو مربی خوش فکر و تاکتیکی لیگ برتر چه کسی دست بالا را می‌گیرد. این رویارویی برای عنایتی اهمیت ویژه‌ای دارد. او برای کامبک و ماندن در لیگ، نیاز به پیروزی مقابل ببرها و کمی شانس در آینده دارد.