اخباری ضد و نقیض از افزایش حقوق بازنشستگان در چند وقت اخیر به گوش رسیده است که ظاهرا این موضوع از طرف دولت نتیجه گیری شده که در ادامه خبر مربوط به آن را مشاهده می کنید

افزایش حقوق بازنشستگان نهایی شد | مبلغ جدید حقوق بازنشستگان مشخص شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد امیرآبادی فراهانی درباره این‌که به طور مکرر تذکر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تریبون مجلس شنیده می‌شود اما در عمل شاهد اقدام خاصی نیستیم و این داستان در هر جلسه مجلس ادامه دارد، گفت: یک دلیل این است که نماینده‌ها دوست دارند تذکر دهند و نگران هستند که زمان رسیدگی برنامه هفتم برای حقوق بازنشستگان تمام شود و از این مسئله عبور کنند. از سوی دیگر ما نمایندگان اسم گروه‌های مختلفی را در بلندگو می‌آوریم بالاخره نزدیک انتخابات است و دوست داریم اسامی مختلفی را نام ببریم و به نوعی در جریان باشند که نمایندگان به فکرشان هستند.در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.

فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای تعیین میزان افزایش حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: در این‌ جلسه کمیسیون تلفیق درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان در طول برنامه هفتم توسعه تصمیم گیری کرد؛ این مصوبه در صورت تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان اجرایی می شود.

وی توضیح داد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، ضریب حقوق بازنشستگان در طول سه سال اول اجرای قانون برنامه هفتم به میزانی افزایش پیدا می کند که حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان برسد.

وی ادامه داد: این افزایش حقوق بازنشستگان به نحوی خواهد بود که فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلان مشابه در سال اول اجرای برنامه هفتم توسعه ۴۰ درصد و سال های دوم و سوم برنامه به ترتیب ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند.

منبع:ایسنا