چند روز پیش یک مقام مسئول از وعده دولت و مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم خبر داده بود که این وعده امروز تحقق یافت. ساعاتی پیش پیش عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد.

حقوق بازنشستگان 90 درصد افزایش یافت | مبلغ جدید حقوق بارنشستگان چند میلیونی شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد امیرآبادی فراهانی درباره این‌که به طور مکرر تذکر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تریبون مجلس شنیده می‌شود اما در عمل شاهد اقدام خاصی نیستیم و این داستان در هر جلسه مجلس ادامه دارد، گفت: یک دلیل این است که نماینده‌ها دوست دارند تذکر دهند و نگران هستند که زمان رسیدگی برنامه هفتم برای حقوق بازنشستگان تمام شود و از این مسئله عبور کنند. از سوی دیگر ما نمایندگان اسم گروه‌های مختلفی را در بلندگو می‌آوریم بالاخره نزدیک انتخابات است و دوست داریم اسامی مختلفی را نام ببریم و به نوعی در جریان باشند که نمایندگان به فکرشان هستند.در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.

حقوق بازنشستگان

رمضانعلی سندگدوینی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق این مصوبه مقرر شد تا در سال اول اجرای برنامه هفتم ۴۰درصد،‌ در سال دوم اجرا ۳۰ درصد و سال سوم اجرای برنامه هفتم نیز ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شود. طبق این مصوبه حقوق بازنشستگان هم‌رده شغلی کارکنان شاغل افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون علاوه بر تصویب در جلسه علنی مجلس،‌ باید مورد تایید شورای نگهبان نیز قرار گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین