یک نماینده مجلس گفت: حماس نشان داد توان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی را دارد.

بعد از آتش‌بس احتمالا جنگ در غزه ادامه نمی‌یابد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: اکنون درباره جنگ غزه یک پرسش مهم وجود دارد؛ آنکه بعد از توافق آتش‌بس جنگ ادامه می‌یابد یا خیر؟

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس و کارشناس مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «من بعید می‌دانم که بعد از توافق موقت برای آتش‌بس جنگ ادامه نمی‌یابد زیرا رژیم صهیونیستی در معرض فشارهای بی‌امان مردم دنیا به دلیل جنایت‌هایی است که انجام داده است. اکنون مردم دنیا از این رژیم تنفر دارند زیرا مردم بی‌دفاع و کودکان را در غزه به شهادت رساند».

او ادامه داد: «صهیونیست‌ها توان جنگ شهری و زمینی را ندارند و می‌دانند که حماس دست برتر را دارد؛ به این دلیل به نفعشان نیست که جنگ را ادامه دهند. با بمباران منازل مردم بی‌دفاع هم چیزی نصیبشان نشده است. امروز حتی افرادی که در اراضی اشغالی زندگی می‌کنند هم نسبت به سیاست رژیم صهیونیستی انتفاد می‌کنند. با این اوضاع این رژیم دریافته است که ادامه جنگ بیش از این بر نفرت عمومی می‌افزاید و نصیبی هم برایش نخواهد داشت».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «حماس نشان داد توان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی را دارد و این ادعای نتانیاهو که می‌توانند حماس را نابود کنند، توخالی از آب درآمد».

آصفری در پایان گفت: «هدف حماس آزادی شش هزار اسیر فلسطینی است که در زندان‌های صهیونیست‌ها قرار دارند. حماس می‌خواهد در پی مبادله نفراتی که از صهیونیست‌ها گرفته است، اسرایش را آزاد کند و تردیدی هم نیست بعد از این جنگ هم حماس استوار مانند همیشه در غزه می‌ماند زیرا مردم بخشی از فلسطین است. فلسطین وطن حماس است و امکان خروج حماس از غزه وجود ندارد».