موسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم درباره شاکله مجلس دوازدهم اضافه کرد: مجلس دوازدهم اگر بهتر از مجلس یازدهم نباشد، قطعا کمتر نیست. در مجلس دوازدهم ممکن است از اصلاح‌طلب و اصولگرا و مستقل حضور داشته باشند که تمام این‌ها روحیه انقلابی دارند. و آن مسیری که وجود دارد برای پیشبرد اهداف انقلاب است. یعنی ممکن است منتخبان در گروه‌بندی جناح‌ها قرار بگیرند، اما این مانع از پیشرفت، انسجام و کار و فعالیت مجلس نمی‌شود و با موضوعات جناحی نگاه نمی‌کنند.

قالیباف برای ریاست مجلس رقیب جدی ندارد | اژه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروز در خبرها شاهد بودیم که موسی غضنفرآبادی به عنوان رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم انتخاب شد.

 وی در این باره گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی مانند هر دوره‌ی مجلس شکل می‌گیرد و این دوره نیز نزدیک به ۸۰ نفر بودند. انتخابات موقت فراکسیون انجام شد که طی آن، مالک شریعتی و جوکار نواب رئیس، دو دبیر، خزانه‌دار و سخنگو انتخاب شدند. 

وی درباره شاکله مجلس دوازدهم اضافه کرد: مجلس دوازدهم اگر بهتر از مجلس یازدهم نباشد، قطعا کمتر نیست. در مجلس دوازدهم ممکن است از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل حضور داشته باشند که تمام این‌ها روحیه انقلابی دارند. و آن مسیری که وجود دارد برای پیشبرد اهداف انقلاب است. یعنی ممکن است منتخبان در گروه‌بندی جناح‌ها قرار بگیرند، اما این مانع از پیشرفت، انسجام و کار و فعالیت مجلس نمی‌شود و با موضوعات جناحی نگاه نمی‌کنند.

منتخب دور دوازدهم مجلس در خصوص شانس دوباره حضور قالیباف در ریاست مجلس گفت: شانس محمد باقر قالیباف بالا است و فکر نمی‌کنم رقیب جدی داشته باشد و با نظرسنجی‌هایی که داریم رای بالایی خواهد آورد.

رئیس کمیسیون قضایی دوره یازدهم مجلس در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور محسنی اژه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: یکی از شاخص‌های دموکراسی این است که هر کسی ظرفیت و توانمندی در خود ببیند، می‌تواند حضور پیدا کند. نظر شخصی من این است که بعید است آقای اژه‌ای بخواهد در این جایگاه حضور پیدا کنند.