آخرین اخبار مربوط به قیمت دلار را با ما دنبال کنید.

اوج گیری قیمت دلار در بازار امروز | پیش بینی قیمت دلار در هفته آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار روز چهارشنبه را با نوسانات کاهشی آغاز کرد. حتی معاملات پشت خطی هم نتوانستند قیمت دلار را در مسیر صعودی قرار دهند. به نظر می‌رسد بازارساز با تمام توان در حال مدیریت نرخ ارز طی روزهای پیش از انتخابات است.

قیمت دلار روز چهارشنبه را با نوسانات کاهشی آغاز کرد و در کانال هشتم از کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد. قیمت دلار در حالی کاهشی شده است که معامله‌گران و کارشناسان معتقدند بازارساز با تمام توان برای مدیریت بازار ارز طی روزهای پیش از انتخابات ورود کرده تا از هیجانات ناشی از اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری بکاهد.

به این ترتیب قیمت دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه در نیمه پایینی کانال هشتم از کریدور پنجم بسته شد. معاملات پشت خطی هم در همین محدوده نوسان کرد و نتوانست قیمت دلار را در کانال بالاتر بنشاند.

با توجه به مهندسی بازار ارز توسط بازارساز طی ایام انتخابات به نظر نمی‌رسد تحول ویژه و قابل توجهی در قیمت دلار رخ دهد. بازار ارز نیز در کنار سایر بازارها این روزها در فاز انتظار و مشاهده است و تقاضای پایینی را تجربه می‎کند. بیشتر نوسانات بازار ارز طی این روزها به‌عنوان روند شناسایی نمی‌شود و پایدار نیست.