سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات شامگاه 17 تیرماه به منزل مسعود پزشکیان رفت و انتخاب او را به عنوان نهمین رئیس جمهور تبریک گفت.

مسعود پزشکیان خاتمی را در کجا ملاقات کرد؟ | جزئیات تازه از یک دیدار مهم+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات شامگاه 17 تیرماه به منزل مسعود پزشکیان رفت و انتخاب او را به عنوان نهمین رئیس جمهور تبریک گفت.

پس از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران، تعدادی از چهره های مطرح سیاسی و شخصیت های حقوقی به دیدار منتخب مردم رفتند که در این میان می توان به حسن روحانی، محمدباقر قالیباف، سردار رادان، محمد مخبر، محمدرضا عارف، علیرضا مرندی، سعید جلیلی و مصطفی پورمحمدی اشاره کرد. این چهره ها با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، پیروزی او را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند. 

GwBW8qTvNrwp

همچنین روسای جمهور و مقامات عالی بیش از 30 کشور دنیا، پیروزی پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند و محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان از پزشکیان برای سفر به این 2 کشور دعوت به عمل آمدند.

اما تنها چهره ای که در منزل مسعود پزشکیان حضور یافت و با او دیدار کرد، سید محمد خاتمی بود. به گزارش اقتصادنیوز، تصاویر منتشر شده از این دیدار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. 

در ادامه این تصاویر را می بینید. به گزارش اقتصادنیوز، در این دیدار، فرزندان مسعود پزشکیان و علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان حضور داشتند.