مقاومت ستودنی علی انصاریان برابر بیماری کرونا توان شکست این ویروس لعنتی را نداشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان فوتبال ایران را خیلی زود از دست برود.

شوک سنگین به فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی انصاریان  پسر پرشروشور فوتبال ایران هم نتوانست برابر کرونا مقاومت کند و او هم برای همیشه از کنار ما رفت. فوت  علی انصاریان  خبری پر از غم و اندوه که جامعه توان شنیدن آن را نداشت. به گفته دکتر معالج  علی انصاریان  مراقبت های ویژه از او صورت میگیرد اما وضع ریه او بهتر نشده و امروز دنیای فانی را ترک کرد.  علی انصاریان  بازیکن بازنشسته فوتبال ایران بود.  علی انصاریان  بازیکن پیشکسوت فوتبال در چند سال اخیر به حرفه مجری گری و بازیگری روی آورد و دستی هم بر آتش خوانندگی داشت.

این روزها پیر و جوان ، مرد و زن ،ورزشی و هنری ، اصلا چرا این ها ، کل مردم ایران از خدا می خواستند علی را از ما نگیرد . ولی حکمتش چیز دیگری بود ،دست تقدیر و سرنوشت  این را نوشته بود تا علی خیلی زود برود کنار رفیقش تا مهرداد احساس تنهایی نکند.

نوشتن خبر خیلی سخت است . کلماتی که سالها در باب ستایش از پسر خوب ایران ردیف می شد اما ، کاش تمام اعجازهای تاریخ فوتبال ایران اتفاق نمی افتاد و خدا علی را مثل مهرداد از ما نمی گرفت.

خداحافظ شماره 20 ، خداحافظ پسر خوب و باغیرت مادر .خداحافظ داش علی انصاریان .