بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی 1400 چه ویژگی هایی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

جذابیت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال بر هیچ کسی پوشیده نیست، بازاری که در یکی دو سال اخیر در ایران نیز بسیار طرفدار پیدا کرده است و بسیاری از افراد با سودای کسب سود بیشتر و مقابله با اثر تورم، به آن ورود کرده اند؛ اما در ظاهر ورود به این بازار چندان کار راحتی به نظر نمیرسد.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال از آن جهت اهمیت دارد که علاوه بر معتبر بودن، باید امکانات مختلفی برای سرمایه گذاری شما در ارزهای دیجیتال به شما ارائه نماید تا بتوانید با مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری، با خیالی آسوده قدم به دنیای رمز ارزها بگذارید.

در سال های قبل برای ورود به بازار رمز ارز به اجبار باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی عضو می‌شدیم و این تازه اولین خان این مسیر پر استرس بود؛ اما در سال های اخیر با تاسیس صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، کار برای کاربران ایرانی بسیار آسان شده است ولی هنوز هم ریسک هایی وجود دارد که برخی افراد را از حضور در این بازار جذاب سرمایه، دور میکند.

شما چه بخواهید در بازار ارز دیجیتال به خرید و فروش و ترید لحظه ای بپردازید و چه بخواهید رمز ارزها را برای بلند مدت هولد نمایید، باید یک صرافی ارز دیجیتال را برای این موضوع انتخاب نمایید.

ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را بشناسید

در ادامه به معرفی ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و صرافی تتر معتبر در ایران می پردازیم تا شما بتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر، ترید و سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر مرز ارزها را انجام دهید.

1.قیمت مناسب ارز دیجیتال به خصوص تتر

صرافی های ارز دیجیتال به طور کلی به دو دسته P2P و OTC تقسیم میشوند که در صرافی P2P صرافی خریدار و فروشنده را به هم وصل میکند و صرافی عملا واسطه ارتباط است. اما در صرافی های OTC یا Over The Counter فرد میتواند به طور مستقیم ارز دیجیتال مورد نظر خود را از صرافی بخرد و یا بفروشد و صرافی متعهد است کل میزان درخواست ارز دیجیتال مورد نظر کاربر را به همان قیمتی که اعلام کرده است بخرد یا فروشد.

پس در صرافی ارز دیجیتال OTC دست اول بودن صرافی بسیار مهم است چرا که همواره میتواند قیمت بهتری در خرید و فروش ارز دیجیتال به شما پیشنهاد دهد.

از آنجایی که ما در ایران زندگی میکنیم یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال که تاثیر زیادی در سود سرمایه گذاری ما دارد، ارز دیجیتال تتر است؛ چرا که این ارز دیجیتال در حکم دلار در دنیای رمز ارزهاست. با توجه به این نکته باید در انتخاب صرافی خود دقت نمایید تا بتوانید بهترین قیمت تتر را پیدا کنید.

2.خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کمیسیون

یکی دیگر از ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که باید در انتخاب صرافی به آن توجه نمایید، عدم دریافت کمیسیون در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی می باشد.

پس نکته مهم دیگری که در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال باید به آن توجه کنیم خرید و فروش بدون کمیسیون است.

8

3.تسویه فوری رمز ارزها

در هنگام معامله در صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید به این نکته توجه نمایید که پس از خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال مورد نظر در لحظه و فوری با شما تسویه شود.

مثلا در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، در هنگام خرید تتر این رمز ارز فوری با شما تسویه میشود و به حساب کاربری یا کیف پول مورد نظرتان انتقال داده میشود.

4.کیف پول رمز ارزی و ریالی برای ترید

حال که یک صرافی معتبر ارز دیجیتال با بهترین قیمت و بدون کمیسیون با امکان تسویه فوری رمز ارزها را پیدا کردی حواستان باشد که این صرافی کیف پول رمز ارزی و ریالی برای ترید هم در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید هر زمان که اراده کردید، سبد سرمایه رمز ارزتان را معامله کنید.

5.مشاوره رایگان

اگر بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که این ویژگی ها را داشت، پیدا کردید اما هنوز برای ورود به این بازار و سرمایه گذاری در آن دچار شک و ابهام بودید لازم است بدانید که بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آن است که به شما مشاوره رایگان در جهت سرمایه گذاری، ترید و ورود به بازار ارز دیجیتال ارائه نماید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ویژگی دیگری هم دارد؟

تا اینجا با 4 ویژگی یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر برای ورود به بازار رمز ارزها آشنا شدیم؛ حال باید دید که کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی این ویژگی ها را دارد. صرافی افرا تتر علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، امکانات فراوان دیگری هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است از جمله، خرید و فروش حضوری VIP، سیستم درآمدزایی برای کاربران، خرید و فروش 24 ساعته، پشتیبانی از اکثر رمز ارزهای موجود در صرافی بایننس و بسیاری امکانات دیگر.

شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال میتوانید به صرافی دیجیتال افرا تتر به آدرس afratether.com مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 96649-021 با مشاوران ارز دیجیتال افرا تتر در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان دریافت نمایید.