هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران پربازده‌ترین تبلیغات را به‌دنبال دارند... هدیه دادن یکی از باشکوه‌ترین راه‌های ابراز عشق است. در این روش ابراز احساسات، احساس ارزش، عشق و احترام است که به جریان می‌افتد و در هر نوع رابطه‌ای که باشد غوغا می‌کند. از اثر شگفت‌انگیز هدیه دادن می‌توان در تجارت و ارتباطات کاری نیز استفاده کرد؛ و امروز که با هجوم پیام‌های تبلیغاتی، اغلب مردم نسبت‌به تبلیغات تنفر دارند، این جزو معدود روش‌های تبلیغاتی است که بازدهی لازم را ارائه می‌دهد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 هدایای تبلیغاتی و شرکتی در سطوح مختلف تجارت، برای جذب مشتریان، بهبود و توسعه روابط تجاری، و تقدیر از کارمندان و مدیران کاربرد دارند و اگر از هدایای خلاقانه‌ای استفاده کنید، می‌توانند ده‌ها برابر هزینه تبلیغات را روانه کسب‌وکارتان کنند. چراکه بزرگترین مزیت هدایای تبلیغاتی همین است که نوعی سرمایه‌گذاری مطمئن محسوب می‌شوند.

2

عشق معجون جاودانی است که وقتی با خلاقیت و ذوق هنری درمی‌آمیزد، نام برند را در ذهن مشتریان حک می‌کند و رونقی فراتر از تصور را به کسب‌وکارتان بازمی‌گرداند. اما سوال اصلی اینجاست که هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای چه مخاطبانی مناسب هستند؟ اصلا به چه هدیه‌ای هدیه خلاقانه می‌گویند و برای افزایش اثرگذاری هدیه تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی در آن حائز اهمیت است؟

 

کاربردهای هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران

  • برای معرفی برند، رونمایی از محصولات و خدمات جدید و جشن گرفتن موفقیت‌های بزرگ و کوچک
  • رویدادهای بزرگ تجاری از جمله نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، همایش و سمینارها و جلسات مهم
  • برای پذیرایی از مهمانان خاص و مدیران مهم و تاثیرگذار در آینده کاری برند، و بهبود و توسعه روابط با شرکای تجاری
  • برای استقبال از کارمندان جدیدالورود و ایجاد جو کاری مثبت و شوق اولیه فعالیت
  • برای تقدیر و تشکر از پرسنل شرکت، ایجاد فضای کاری صمیمی، و القای حس قدردانی و تعلق بین کارمندان و مدیریت

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران چه ویژگی‌هایی دارند؟

باتوجه به کاربردهای بالایی که هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران دارند، به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار باید بدانیم که این هدایا چه ویژگی‌هایی را در خود جای داده‌اند؟ امروزه تنوع هدایای تبلیغاتی بازار فوقالعاده بالاست. از این رو بررسی مشخصه‌های جدیدترین و خلاقانه‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌تواند مفید و موثر واقع شود. البته خانه هدایای حس هفتم مرزهای خلاقیت را کاملا جا به جا کرده است. hesehaftom.com

3

  1. ذوق هنری و انتخاب هدیه مرتبط با حوزه فعالیت برند؛ اولین و ساده‌ترین آیتم برای انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران، انتخاب هدایایی مرتبط با حوزه فعالیت برند است. معمولا هدایایی که مرتبط با حیطه فعالیت کسب‌وکار هستند، بیشتر در ذهن مخاطب می‌مانند و متفکر و هوشمند بودن صاحب برند را نشان می‌دهند. البته بسیاری از هدایای تبلیغاتی (مانند خودکار، ماگ، فلاسک، هدایای دیجیتال و...) هستند که عمومیت بیشتری داشته و برای طیف وسیعی از مشاغل و موقعیت‌ها جذابیت دارند.
  2. هدایای شخصی‌سازی شده؛ آیتم‌های متناسب با علاقه مخاطب غوغا می‌کنند.

در مورد هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ایران نمی‌توان هدایای کاملا شخصی تهیه کرد. چراکه مخاطبان شما گسترده هستند و علایق متفاوتی دارند. اما این امکان وجود دارد که با تحقیق و بررسی به شناخت نسبی از مخاطبان هدف دست یافت و برحسب آن بهترین هدایا را انتخاب کرد.

به‌عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما برای یکسری هدایای تبلیغاتی خلاقانه قشر نوجوان و جوان هستند، هدایای دیجیتال و لوازم مرتبط با فناوری کاربرد و جذابیت بیشتری می‌توانند داشته باشند. همینطور برای طبیعتگردان و ورزشکاران یک کلاه آفتابگیر، چراغ قوه، ابزارآلات چندکاره و... مفیدتر است...

  1. هدایای مناسبتی، مخاطب کم و تاثیرگذاری بالا

 هرچند که هدایای تبلیغاتی معمولا عمومیت بالایی دارند، اما لازم نیست همیشه برای "همه" مخاطبان تدارک ببینید. بد نیست گاهی روی محدوده خاصی از مخاطبان دست بگذارید و برحسب سهم و تاثیرگذاری ایشان در موفقیت برند، و همچنین مناسبت‌های مختلف سال، هدایا را تهیه نمایید. به‌عنوان مثال گیفت روز پزشک، روز مهندس، روز مرد، روز زن، روز کارگر، عید نوروز، عید غدیر و... مناسبت‌هایی هستند که می‌توانید برای آن تدارک ببینید و بازدهی فراتر از تصورتان را تجربه کنید.

  1. هدایایتان را با درج راه‌های ارتباطی هوشمندانه‌تر کنید.

 چه خوب می‌شود اگر در کنار نام تجاری و لوگو برند، راه‌های ارتباطیتان را نیز بر هدیه و بسته‌بندی آن درج کنید. این کار نیروی عظیم هیجان و شوق مخاطب در نتیجه دریافت هدیه را مستقیما به نفع شما مورد استفاده قرار می‌دهد. به‌طوری‌که اغلب مخاطبان در همان لحظه آیدی شبکه اجتماعی شما را جستجو می‌کنند و به مخاطب وفادارتان تبدیل می‌شوند. شما می‌توانید اینجا کلیک کنید و خلاقانه ترین هدایای سازمانی را سفارش دهید

  1. هدایای سرگرم‌کننده و سرشار از حس خوب یاد شما را زنده نگه می‌دارند.

 هرچه بیشتر احساسات مخاطب را درگیر کنید، بیشتر در خاطرش باقی خواهید ماند. احساس شوق و هیجان ناشی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی بیشتر از هدایای تزیینی و قدیمی است. همچنین برخی آیتم‌های خوراکی مثل جعبه شکلات و... در کنار هدایای ماندگار اثر بسیار خوبی بر مخاطب دارند. ست آرامش از جمله هدایایی است که تجربه‌ای خارق‌العاده‌ را برای مخاطبانتان رقم می‌زند تا ایشان همیشه به یاد شما و احساس خوبی که برایشان ایجاد کردید بمانند...

  1. پیام تبلیغاتی برند را هوشمندانه بنویسید.

کلمات اثر بسیار زیادی بر قلب و روح مخاطبان دارند. پس بهتر است به‌جای اینکه نام و لوگو برند را خشک و خالی روی هدیه درج کنید، به‌دنبال یک پیام ماندگار و دلنشین تبلیغاتی باشید. یک پیام تبلیغاتی ماندگار، درعین کوتاه بودن اثرگذاری بسیار زیادی دارد.

 

سخن پایانی

تیم متخصصان حس هفتم خلاقانه‌ترین هدایای تبلیغاتی را در اختیارتان قرار می‌دهند. هدایای ما حاصل سال‌ها تجربه و تفکر هوشمندانه هستند و باتوجه به نیاز و علاقه‌مندی روز مخاطبان نهایت تاثیرگذاری را دارند. اگر نمی‌دانید در میان اینهمه هدایای خلاقانه و جذاب کدامیک برایتان مناسبتر است، خوب است با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا برحسب شرایط، بودجه و مخاطبان هدف، بهترین هدایا در اختیارتان قرار گیرد.