همه افراد کم‌وبیش درباره بازار رمزارزها مطالبی را شنیده‌اند، این بازار یک فرصت فوق‌العاده برای سودآوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. با وجود شرایط اقتصادی فعلی و گران‌شدن روزافزون قیمت‌ها، ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت دخل‌وخرج محسوب می‌شود. اینکه شما بتوانید درآمد دلاری داشته باشید و به ریال خرج کنید، نود درصد راه را به‌منظور اداره‌کردن هزینه‌ها طی کرده‌اید؛ اما مهم‌ترین موضوع، پیداکردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که بتواند خیال معامله‌گران را برای امنیت و حفاظت از دارایی آن‌ها، آسوده نماید.

صرافی ارز دیجیتال والکس، دارای جدیدترین ابزارهای معامله
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از صرافی‌های امن که توانسته به‌راحتی با بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان رقابت کند، صرافی ارز دیجیتال والکس است. کار با این صرافی موجب می‌شود تا معامله‌گران، تمرکز خود را بر کسب سود بگذارند تا اینکه تمرکزشان به‌سوی ترس ازدست‌دادن سرمایه یا بلوکه‌شدن آن معطوف گردد. در این مقاله، شما را با امکانات و ابزارهای این صرافی امن آشنا می‌کنیم.

 

سکوی معامله رمزارزها، راهی برای تأمین اعتبار

درست است که همه تریدرها قادر هستند از طریق معامله رمزارزها کسب سود کنند؛ اما اکثر آن‌ها، نمی‌توانند اعتبار لازم را به‌منظور کسب سود مناسب، وارد معاملات خود نمایند. صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس، با ارزیابی نیازهای تریدرها محصولی را با نام «سکوی معامله» ارائه کرده است تا معامله‌گران بتوانند به‌منظور دریافت اعتبار و سود بیشتر از طرح‌های مختلف، استفاده کنند. سکوی معامله در حقیقت تسهیلگر دستیابی به سود، در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. صرافی ارز دیجیتال والکس، برای کاربران خود تا سقف 600.000.000 تومان، اعتبار معاملاتی در نظر گرفته است. این صرافی مدرن، مقدار اعتبار موردنیاز کاربران را در قالب طرح‌های گوناگونی ارائه می‌کند. بستر عرضه این طرح‌های اعتباری، در وب‌سایت و اپلیکیشن این صرافی «سکوی معامله» نام دارد.

برنامه‌های سودآور والکس برای کاربران

این صرافی ارز دیجیتال ایرانی، برنامه‌هایی را جهت افزایش دارایی کاربران خود به شکل ماهانه و هفتگی برگزار می‌نماید. به‌عنوان ‌مثال، والکس در 90 روز، 2 ایردراپ اجرا نمود که طی این برنامه تریدرهای بسیاری بدون خرید ارز دیجیتال بیبی‌دوج و شیبا، توانستند این رمزارزها را وارد کیف پول خود کنند.

امکانات صرافی والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس، جزو اولین صرافی‌های رمزارز ایرانی است که با 5 سال سابقه درخشان در بازار کریپتوکارنسی، توانست خود را به یکی از اثرگذاران روی بازار داخلی رمزارزها تبدیل نماید. این صرافی، دارای جدیدترین ابزارهای معامله است که در ادامه مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم:

جدیدترین ابزارها برای معاملات

این صرافی معتبر توانسته است با اجرای طرح امکان تحلیل دارایی‌ها، تعیین حد سود و زیان، نمودارهای قیمتی، پنل گزارش سود و زیان، هشدار قیمت و… به‌عنوان قسمتی از جدیدترین ابزارهای معاملاتی، خود را در یک رقابت سالم با دیگر صرافی‌ها قرار دهد. این قابلیت‌ها در تمام صرافی‌های بزرگ جهان به زیان‌های مختلفی وجود دارند؛ اما صرافی ارز دیجیتال والکس به‌منظور راحتی کاربران ایرانی خود، این امکانات را به زبان فارسی در اختیار آن‌ها قرار داده است.

عمق بازار و حجم معاملات بالا

شاید در مورد عمق و حجم معاملاتی، اطلاعات کاملی نداشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به زبان ساده آن‌ها را بیان کنیم می‌توان گفت: هنگامی که شما برای خرید یا فروش کالایی، به بازار آن محصول مراجعه می‌کنید و خریدار یا فروشنده‌ای را نمی‌یابید به این معناست که نقدشوندگی در آن بازار وجود ندارد؛ اما صرافی امن والکس، به جهت آن که می‌داند دنیای رمزارزها دنیای ثانیه‌ها هستند، تمام تلاش خود را کرده است تا تریدرها در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو، خرید ارز دیجیتال و یا فروش آن را انجام دهند. دست‌کم یک میلیون معامله‌گر فعال با حجم معاملاتی بالا به‌صورت روزانه، در صرافی ارز دیجیتال والکس وجود دارند.

کیف پول اختصاصی

کیف پول، یکی از مباحث مهم در دنیای رمزارزها است؛ زیرا اگر تریدرها خاطرشان از امن بودن دارایی‌شان راحت باشد، تنها به کسب سود فکر می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید کیف پول‌ها در 2 نوع سردوگرم وجود دارند؛ اما تفاوت اصلی کیف پول سرد با گرم این است که هیچ‌کس به‌غیراز مالک کیف، نمی‌تواند دسترسی به دارایی موجود در کیف پول سرد داشته باشد. این صرافی به جهت متعهد بودن به حفاظت از امنیت دارایی‌های شما، کل سرمایه موجود را در کیف پول‌های سرد اختصاصی خود نگهداری می‌نماید.

سپرهای امنیتی مدرن

این صرافی مدرن با استفاده از رمزنگاری داده‌های مهم و هویتی کاربران، دیوار‌های آتش چندلایه و بک‌آپ‌گیری مستمر از اطلاعات مهم سامانه از دارایی کاربران محافظت می‌کند.

تنوع کوین و سبد محصولات

صرافی ارز دیجیتال والکس، با متنوع‌کردن کوین‌ها و دارایی‌های موجود به کاربران اجازه می‌دهد تا سبدی رنگارنگ از رمزارزهای مختلف را هولد نمایند. حتی افراد به‌راحتی می‌توانند برای ترید انواع رمزارزها، به این صرافی مراجعه کنند.

پشتیبانی حرفه‌ای

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای هر پلتفرمی، پشتیبانی است. در این صرافی ارز دیجیتال معتبر، تیم پشتیبانی به‌صورت 24 ساعت شبانه‌روز در خدمت کاربران گرامی هستند تا اگر معامله گران با کوچک‌ترین مشکلی مواجه شدند، این موارد را برطرف نمایند. راه‌های ارتباط با والکس عبارتند از:

https://wallex.ir/ 

support@wallex.ir

021-91002275

021-91006555

احراز هویت سریع

احراز هویت در صرافی‌های دیگر، بسیار هزینه‌بر و زمان‎بر است؛ اما در صرافی والکس، شما می‌توانید در عرض 5 دقیقه احراز هویت و ثبت‌نام را انجام داده و سپس، فعالیت خود را شروع کنید.

 بات ارز دیجیتال

بات معامله‌گر صرافی ارز دیجیتال والکس، با دقتی بسیار بالا و به‌صورت شبانه‌روزی معاملات کاربران را انجام می‌دهد. این ربات، قادر است در زمانی که شما حتی خواب هم هستید، برایتان کسب سود نماید.

معیارها و ارزش‌های اساسی والکس

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های والکس، شفافیت است. توسعه‌دهندگان این صرافی عقیده دارند که در دنیای رمزارزها، شفافیت و صداقت با کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل، صرافی والکس در اطلاع‌رسانی به کاربران خود دررابطه‌با اتفاقات و رویدادهای پیش‌آمده، صادق و شفاف است.

چارچوب انتخاب کوین در والکس

استراتژی این صرافی معتبر در گزینش کوین‌ها، بر حسب چند معیار مهم صورت می‌گیرد. در نظر گرفتن پتانسیل رشد و مقدار تقاضای یک کوین در بازار، یکی از این ملاک‌ها محسوب می‌شود. مدیریت ریسک به‌منظور حفظ منافع و امنیت کاربران، فاکتور دیگر صرافی ارز دیجیتال والکس به‌حساب می‌آید. همچنین، این مجموعه به جهت برگزیدن کوین‌ها به لیست رمزارزهای خود، به قابل‌اعتماد بودن آن‌ها توجه می‌کند.

بات ارز دیجیتال صرافی والکس

سخن پایانی

در این مقاله، سعی داشتیم شما را با امکانات و ابزارهای جدید معامله رمزارزهای صرافی ارز دیجیتال والکس آشنا کنیم. پس، فرصت را از دست ندهید و برای ثبت‌نام و استفاده از امکانات این صرافی اقدام نمایید.