سطح‌بندی مجموعه کتاب سوپر مایندز Super Minds
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کتاب های Super minds توسط انتشارات کمبریج برای آموزش انگلیسی به زبانآموزان کودک به چاپ رسیده است. سوپر مایندز در 7 سطح با توجه بر تقویت تفکر، حافظه و تمرکز سعی در لذت بخش کردن آموزش برای زبان آموزان دارد. روند آموزش و تمرین های کتاب سوپرمایندز به صورت تصویری هستند.

با مطالعه کتاب سوپرمایندز چه می آموزیم؟

هر سطح از کتاب Super minds شامل 10 درس است که موضوعات اصلی آموزش زبان، شامل: Vocabulary، Grammar، Skills، Phonics،  Story and Value، Thinking Skills و English for School مورد توجه قرار می دهد.

به علاوه کتاب دانش آموز وپرمایندز، یک جلد کتاب کار و همچنین فلش کارت برای تقویت دایره واژگان طراحی شده است که به با تمرین‌ها و فعالیت‌های جذاب و متنوع، فرایند یادگیری کودکان را تسهیل می‌نمایند. (بعد از Super Minds چه کتابی بخوانیم؟)

 

آشنایی با سطوح کتاب سوپر مایندز

سوپر مایندز استارتر

Super Minds یک دوره هیجان انگیز هفت سطحی است که مهارت های فکری یادگیرندگان جوان را تقویت می کند، حافظه آنها را تقویت می کند و در عین حال مهارت های زبانی آنها را بهبود می بخشد.

این دوره هیجان انگیز هفت سطحی، از یک تیم نویسنده بسیار مجرب، مهارت های تفکر دانش آموزان شما را تقویت می کند، حافظه آنها را در کنار مهارت های زبانی آنها بهبود می بخشد.

این کتاب دانش‌آموز مبتدی شامل تمرین‌های تجسمی برای توسعه خلاقیت، تفکر متقابل برنامه‌ای با بخش‌های جذاب «انگلیسی برای مدرسه» و داستان‌های پر جنب و جوش است که ارزش‌های اجتماعی را بررسی می‌کند.

کتاب سوپر مایندز 1

کتاب Super Minds 1 دومین کتاب از مجموعه 7 سطحی است که به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی رنگ و مفهوم جدیدی می دهد، این مجموعه توسط انتشارات Cambridge منتشر شده است. مطالعه ی این کتاب علاوه بر بهبود زبان انگلیسی کودک، قدرت تفکر او را افزایش می دهد و جاذبه های تصاویر، رنگ ها، بازی ها و آوازهای شاد باعث می شود حافظه ی کودکان در به خاطرسپاری مطالب صفحه به صفحه تقویت شوند.

 

کتاب سوپر مایندز 2

کتاب سوپر مایندز Super Minds 2 انتخابی هوشمندانه‌ برای شروع آموزش زبان به خردسالان و کودکان است. کتاب Super Minds 2 یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی Super Minds  بوده و در هفت سطح (Starter-6) ارائه می‌شود. کتاب Super Minds 2 به طور معمول در آموزشگاه‌ها و توسط مدرس تدریس می‌شود و انتخاب مناسبی برای خودآموزی نیست.

 

کتاب سوپر مایندز 3

این مجموعه به شاگردان کمک می کند از تمام توانایی های خود در مکالمه انگلیسی و برقراری ارتباط به این زبان استفاده کنند.شخصیت های این کتاب زبان آموزان را با خود در یک سفر ذهنی به دنیای واقعی می برند و همزمان با زبان آموزان و بالا رفتن سطوح آن ها این شخصیت ها نیز بزرگ می شوند که این امر باعث می شود زبان آموز به کتاب و کلاس به عنوان یک دوست بنگرد و بنابراین یادگیری زبان در محیطی کاملا آرام و بسیار سریع و بصورت ناخودآگاه  اتفاق بیافتد.

کتاب سوپر مایندز 4

کتاب Super Minds 4 دربردارنده 9 درس می باشد، در همان ابتدای کتاب و قبل از درس اول درسی مقدماتی با نام Well done, Ben and Lucy نیز وجود دارد. محتوای کتاب بسیار رنگارنگ و کودکانه است، مثلا در تصاویر رنگارنگ و کوکانه زیادی در کتاب وجود دارد، یا در بین فایل های صوتی کتاب آوازهای کودکانه زیادی وجود دارد. یکی از نقاط قوتی کتاب Super Minds 4 (و دیگر کتاب های مجموعه) این است که روی هر 4 مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، درک مطلب و نوشتاری کار می شود.

کتاب سوپر مایندز 5

کتاب درسی Super Minds 5 به عنوان ششمین سطح بسیار جذاب و کاربردی از مجموعه ی 7 سطحی Super minds از کمتر کتاب هایی است که هر کودک را در نگاه اول به صفحات و متن ها مجذوب خود می کند، شاید به همین دلیل است که جز پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب های آموزشی قرار گرفته است و البته مدرسان نیز می توانند صفحه به صفحه با این کتاب کاملا جامع، ارتباط برقرار کنند، که به موجب آن، کودکان نیز با انگیزه و نشاط مطالب کتاب را میاموزند

کتاب سوپر مایندز 6

 کتاب Super Minds 2 سومین جلد از مجموعه آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان Super Minds می باشد که توسط 3 تن از استادان بزرگ زبان انگلیسی Herbert Puchta , Günter Gerngross و Peter Lewis-Jones نوشته و تالیف شده و در انتشارات  کمبریج cambridge  چاپ و منتشر شده است. هر جلد کتاب سوپر مایندز 2 شامل کتاب دانش آموز ( Student Book ) ، کتاب کار ( Work Book ) و یک DVD حاوی فایل های صوتی و تصویری مربوط به کتاب می باشد. ( + )