تولید بج سینه در 24 ساعت در مجموعه بهار گیفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

بج سینه بهترین روش تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه ها به شمار می آید. با استفاده از بج سینه در نمایشگاه ها، نظم و هماهنگی مجموعه خود را به دیگران نشان دهید . اگر به داشتن بج های سینه برای کسب و کار یا استفاده شخصی خود فکر می کنید، موارد مختلفی را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. در میان تمام گزینه های موجود، بج های سینه فلزی به عنوان ترجیح داده شده ترین گزینه ظاهر شده اند. اگر در مورد اینکه آیا باید با بج های سینه فلزی یا گزینه های دیگر استفاده کنید، تردید دارید، این پست برای شما مناسب است.

بج سینه چه مزایای برای کسب و کار شما دارد ؟ 

در حالی که بج های سینه ساخته شده با فلز هزینه نسبتاً بالاتری نسبت به سایر گزینه ها دارند، آن ها مزایای بی نظیری را ارائه می دهند.

بچ سینه از نظر زیبایی شناسی جذاب است

یک نکته قابل توجه در مورد بج های فلزی این است که آن ها نه تنها هدف شما را برآورده می کنند، بلکه به عنوان ویژگی های تزئینی نیز عمل می کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید طرح های برجسته داشته باشید، استفاده از بج های فلزی برجسته یک گزینه ایده آل خواهد بود. اگر به طرح های برجسته نیاز دارید اما ظاهر برجسته یا مهر شده را دوست ندارید، حکاکی روشی است که باید در نظر بگیرید. همچنین می توانید رنگ بج ها را با رنگ برند خود هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ برند دارای رنگ طلایی باشد، صفحات فلزی لوگو ساخته شده از برنج اهداف شما را برآورده می کند. اگر نام تجاری شما رنگ مایل به قرمز دارد، می توانید رنگ قرمز را روی آن چاپ کنید. در حالی که قیمت بج های فلزی بیشتر از بج های ساخته شده با مواد دیگر مانند پلاستیک است، ظاهری بی نظیر و درجه یک دارند.

بچ سینه بادوام است

می‌ توانید از بج ‌ها به ‌عنوان برچسب بارکد، پلاک دستگاه، شماره سریال یا هر هدف دیگری استفاده کنید. با این حال، مطمئناً اولین چیزی که می خواهید آن ها داشته باشند، دوام است. و اینجاست که بج های فلزی واقعاً خودنمایی می‌ کنند. آن ها به راحتی می توانند محیط های شدید و شرایط خاص را تحمل کنند. به عنوان مثال، هنگامی که نوبت به ایجاد بج های صنعتی یا بج های نام ماشین می رسد، آلومینیوم آنودایز ترجیح داده شده است. این به این دلیل است که آن ها می توانند در دمای شدید که در موتورها، فریزرها، کارگاه های جوشکاری و غیره رایج است، دوام بیاورند. این بج ها همچنین مقاومت فوق العاده ای در برابر حلال ها و مواد شیمیایی دارند. این ویژگی ها تضمین می کند که آن ها برای سال ها دست نخورده و قابل خواندن باقی می مانند، حتی اگر کارخانه شما دارای محیط های مرطوب یا دمای انجماد باشد.

بچ سینه همه کاره است

بچ سینه همه کاره است

فلز به عنوان یک ماده بسیار همه کاره است، شما می توانید تقریباً هر اندازه و شکلی را برای بج های خود انتخاب کنید. علاوه بر این، طیف گسترده ای از روش های علامت گذاری را می توان برای بج های فلزی اعمال کرد. از برجسته کاری و همچنین مهر زنی گرفته تا حکاکی و موارد دیگر، برای ایجاد بج های سینه سفارشی، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید. همچنین می ‌توانید ضخامت این بج ها را بسته به محل استفاده از آن‌ ها انتخاب کنید. با این حال، وقتی صحبت از ایجاد بج های فلزی سفارشی می شود، باید با یک تولید کننده و تامین کننده معتبر صحبت کنید. این به این دلیل است که هنگام تلاش برای ایجاد بج های فلزی منحصر به فرد، بسیاری از عناصر مهم وارد بازی می شوند. در نهایت می توانید از انواع فلزات برای بج ها استفاده کنید. همه انواع فلزات که برای ایجاد بج های نام استفاده می شود، قوی، بادوام و جذاب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موردی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن در خدمت اهداف شما باشد. به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ استحکام و دوام بهتری نسبت به بسیاری از فلزات دیگر دارد.

بچ سینه سبک وزن است

اکثر فلزات که برای ایجاد بج های نام استفاده می شوند، به طور قابل توجهی سبک وزن هستند. این به این دلیل است که معمولاً از ورقه ها یا صفحات نازک آن فلزات برای این منظور استفاده می شود. و وقتی صحبت از بج ‌ها می‌ شود، حداقل وزنی که چسب باید تحمل کند، بهتر است. برخی از این فلزات قوی و در عین حال سبک وزن عبارتند از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، آلومینیوم آنودایز شده، برنج، برنز، و غیره. به عنوان مثال، آلومینیوم معمولاً برای ایجاد بج های اطلاعاتی استفاده می‌شود در حالی که فولاد ضد زنگ انتخاب ترجیحی برای کاربردهای خارج از منزل است.

چرا سفارش آنلاین 24 بج سینه در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت؟

چرا سفارش آنلاین 24 بج سینه در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال و انواع بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … است. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدن کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید.